طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه مرحله به مرحله و کاربردی

منبع: مینویسم

366

1399/1/24

15:17


طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه

استفاده از خامه برای روی کیک، یکی از رایج ترین روش های تزئین کیک، بخصوص کیک های تولد هست. برای تهیه یک کیک خامه ای خوشمزه، همیشه نیاز نیست به شیرینی فروشی ها مراجعه کنیم، با انجام چند نکته ساده می توان در خانه یک کیک خامه ای خوشمزه تهیه کرد.

طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه و پنیر خامه ای هم امکان پذیر است و در این نوشته شما تهیه خامه کیک با خامه صبحانه را یاد خواهید گرفت. آموزش ساخت خمیر فوندانت خانگی برای تزئین کیک نیز در سایت مینویسم وجود دارد.

آموزش تهیه خامه کیک با خامه صبحانه

با انجام موارد زیر میتوانید طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه بدون همزن برقی را براحتی در منزل تهیه کنید که مواد خاصی هم لازم نداره و در دسترس همه هست.

در مینویسم همچنین بخوانید:

برای نوشتن روی کیک از چه موادی استفاده کنیم؟

مواد مورد نیاز برای تهیه خامه کیک با خامه صبحانه

  • شکر: ۱۰۰ گرم
  • خامه صبحانه: ۴۰۰ میلی لیتری

طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه مرحله به مرحله

طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه مرحله به مرحله

همچینن یاد بگیرید:

آموزش نقاشی روی کیک فوندانت (بطور کامل و تصویری)

۱ – برای تهیه خامه روی کیک با خامه صبحانه، ابتدا همه خامه صبحانه را داخل یک ظرف بزرگ استیل میریزیم.

۲ – ۱۰۰ گرم شکر رو روی خامه میریزیم و باهم ترکیب می کنیم و برای دقایقی داخل فریزر قرار می دهیم. ( ۲۰ تا ۴۰ دقیقه)

(توجه داشته باشید که نباید در این مرحله از طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه بدون همزن برقی، نباید خیلی شکر و خامه رو بزنید، فقط در حدی که این دو مواد با هم مخلوط بشن با هم قاطیشون می کنیم.)

۳ – خب، حالا در این مرحله از طرز تهیه خامه فرم گرفته با خامه صبحانه بدون همزن، بعد از خارج کردن ظرف از فریزر، باید شروع به هم زدن خامه بکنیم.

۴ – باید بقدری مواد خامه هم زده بشه تا خامه به شکل یکدست دربیاد و کاملا سبک بشه.

۵ – در طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه صورتی، همه مراحل به همین صورت است و تنها در آخرین مرحله بعد از همزدن خامه و سبک شدن آن، کمی اسانس توت فرنگی به خامه اضافه می کنیم.

آموزش تزیین کیک ساده با خامه برای تولد

نکته هایی که در طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه بدون همزن برقی باید رعایت کنید:

  • توجه داشته باشید که برای تهیه خامه کیک با خامه صبحانه، به هیچ عنوان از ظرف با جنس روی استفاده نکنید که با این کار شما خامه ای با رنگ تیره خواهید داشت.
  • نکته ای که در طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه بدون همزن برقی دارای اهمیت است این می باشد که که هیچ گاه خامه را نزدیک مواد بودار قرار ندهید. (خامه بسرعت بو را جذب می کند.)
  • هنگامی که مواد خامه کیک با خامه صبحانه را آماده کردید، تا قبل از مصرف برای تزئین روی کیک، حتما روی خامه را بپوشانید تا بافت خود را حفظ کند.
  • خامه کیک تهیه شده از خامه صبحانه را می توانید برای چند روز در محیط خنک فریزر نگهداری کنید. (با همزدن مجدد،خامه دوباره سبک و نرم خواهد شد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو