خانم بازیگر: بیماری ناشناخته امیدم را گرفت/ راهی جز تسلیم شدن نداشتم

منبع: ایران آرت

120

1399/1/24

17:01


ستاره سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" می‌گوید زمانی به دلیل بیماری امیدی به ادامه حضور در عرصه بازیگری نداشت.

ایران آرت: شیلین وودلی بازیگر سریال "دروغ‌های کوچک و بزرگ" در مورد بیماری خود در سن بیست سالگی که ممکن بود باعث پایان دوران بازیگری او شود، گفت: نقش‌های زیادی را به دلیل آنکه بسیار بیمار بودم، از دست دادم.

او گفت: من هیچ وقت در مورد این موضوع زیاد و به صورت عمومی صحبت نکردم؛ اوایل ۲۰ سالگی بسیار بیمار شدم. زمانی که در مجموعه فیلم سینمایی "سنت شکن" سخت کار می کردم، با وضعیت بدنی بسیار ترسناکی دست و پنجه نرم می کردم و به همین خاطر به فرصت‌های زیادی نه گفتم.

او همچنین گفت: مشخص نبود که به دلیل این بیماری ناشناخته توانایی این را داشته باشم که به فعالیت هنری ام ادامه دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، وودلی در این باره اظهار کرد: همیشه از خود می‌پرسیدم آیا می‌توانم از این شرایط جان سالم به در ببرم یا فرصت این را پیدا کنم که به دلیل موقعیتی که در آن قرار دارم، دوباره روی پروژه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارم کار کنم. در شرایطی بودم که هیچ انتخابی جز تسلیم شدن و رها کردن حرفه هنر نداشتم.

اما وودلی در سال ۲۰۱۱ توانست با بازی در فیلم سینمایی "زادگان" با بازی جرج کلونی موفق ظاهر شود و یک نامزدی در گلدن گلوب و یک جایزه هم از جوایز فیلم‌های مستقل دریافت کند. او در سال ۲۰۱۴ نیز در فیلم سینمایی "بخت پریشان" بازی کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو