دانلود بازی Kingdom Under Fire The Crusaders برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

دانلود بازی Kingdom Under Fire The Crusaders برای کامپیوتر – نسخه Razor1911


منبع: دانلود ها

125

1399/1/24

22:12


بازی Kingdom Under Fire The Crusaders یک اثر ترکیبی اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۰۴ جریان دارد. سلاح خود را در دست گرفته و ارتش‌های فانتزی عظیمی که در خطوط مقدم ایستاده‌اند را رهبری کنید. با یک نبرد قرون وسطیی روبرو هستیم که بازیکنان می‌توانند آن را در یک مقیاس حماسی تجربه کنند. دشمنان خود را با شمشیر جادویی و فولادی تسخیر کنید و سعی در اتخاذ یک استراتژی مناسب برای حمله باشید. بازی برای رایانه‌های شخصی رده‌بالا طراحی شده است و از گیم پد هم پشتیبانی می‌کند و سازندگان قول تجربه بهینه با کنترلر را داده‌اند. در صورت دلخواه می‌توانید از ماوس و کیبرد هم استفاده کنید که یقینا تجربه بهتری برای کاربران PC است. میدان‌های نبرد کلاسیک بازی با گرافیک HD نمایان می‌شوند و در صفحه گسترده مانیتور خود، آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

Kingdom Under Fire The Crusaders PC-Razor1911

دانلود-بازی-Kingdom-Under-Fire-The-Crusaders

بازی Kingdom Under Fire The Crusaders از یک موسیقی متن عالی بهره می‌برد که با گیتار نواخته شده است و فضای سنگین بازی را دوچندان می‌کند. شما در میانه‌ی یک میدان جنگ حضور دارید و مدام در حال تغییر است. این تغییر سرنوشت بازیکنان را تغییر می‌دهد و شما تنها باید به‌فکر زنده ماندن باشید. دشمنان خود را در بیرون از جنگل‌ها بسوزانید و به آن‌ها اجازه ندهید که در پشت دیواره‌های متراکم قلعه، مخفی شوند. شما مدعی فتح سرزمین بزرگی هستید و باید هیچ رحمی دربرابر دشمن نداشته باشید. یک رهبر خوب می‌تواند از المان‌های محیطی به‌خوبی استفاده کرده و دشمنان را در چشم بهم زدنی زیر خاک مدفون کند. آسمان یک منطقه جنگی استراتژیک برای شما است و باید از واحدهای هوایی خود استفاده‌ی لازم را ببرید. آن‌ها می‌توانند روی پیاده نظام دشمن تاثیر بگذارند. بهتر است که منتظر وزش باد باشید و با استفاده از آتش، و منحرف شدن آن به شرر دشمن، ورق جنگ را به نفع خودتان بازگردانید. همه‌ی سربازان به فرمان شما هستند و می‌توانید آن‌ها را در شرایط حساس فراخوانده و به منطقه جنگی دیگری اعزام کنید و در نهایت تلفات خود را کاهش دهید.

info

The cult heavy metal fantasy action-strategy gem comes to PC in HD. Lead your armies from the front lines, giving strategic orders to your forces while wading into hack n’ slash action battle. Crush your foes across four campaigns, and spend the spoils of war on upgrading your forces.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 32bit

Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64×2 5600+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 420 or ATI™ Radeon™ HD 6850 or Intel® HD Graphics 4000 or better with 2 GB VRAM

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Kingdom Under Fire The Crusaders-Razor1911 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو