دانلود بازی Grand Guilds + Update v1.0.1-CODEX برای کامپیوتر

دانلود بازی Grand Guilds + Update v1.0.1-CODEX برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

127

1399/1/24

22:30


بازی Grand Guilds در سبک نقش آفرینی و داستان محور عرضه شده است و تمامی نبردهای بازی برپایه کارت‌های منحصربه‌فرد دنبال خواهد شدو بازی مکانیسم جذابی دارد و می‌توانید رفقایی که درگیر نبرد هستند را به چالش خود دعوت کرده و باهمدیگر به نبردهای تاکتیکی اعزام شوید. به سرزمین‌های ایرین بروید و از قاره‌ای که در آستانه یک نبرد قرار دارد، دیدن فرمایید. داستان بازی در مورد شخصی به نام الیزا است که پس از یک ماموریت یک ساله، با انبوهی از موجودات عجیب و غریب روبرو می‌شود. این موجودات اسرارآمیز خیابان‌ها را به آتش کشیده‌اند و راهی برای زنده ماندن باقی نگذاشته‌اند. شما باید به شهر بازگشته و ظلم و جنایت را متوقف سازید. بعد از نابودی دشمنان، الیزا و دوستان وی تلاش می‌کنند که به محل ظهور این مجرمین رفته و این پدیده را در سرتاسر قاره کهن از بین ببرند.

Grand Guilds PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.0.1-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Grand-Guilds

شما در بازی Grand Guilds باید بفهمید که چه کسی پشت سر این حملات خون‌بار قرار داشته است و چگونه می‌توانند شر این گروه را برای همیشه از سر مردم بی‌گناه بردارند. گروه الیزا افرادی با مهارت‌های مختلف هستند و هرکدام از یک جادوی هیجان انگیز استفاده می‌کنند. الیزا کاملا به این گروه اعتماد دارد و برای جلوگیری از سرنوشتی که ممکن بود برای ایرین اتفاق بیفتد، سعی می‌کنند انگیزه بالایی برای نبردهای آینده و نابودی کامل گروه شر داشته باشند. همچنین باید گفت که بازی در سبک استراتژیک نوبتی است و پایه و اساس بازی روی نبردهای تاکتیکی استوار شده است. گفتنی است که پیروزی و شکست شما روی موقعیت کنونی‌تان تاثیر خواهد گذاشت و ممکن است که گروه‌تان دیگر تبعیت کننده از شما نباشند. سیستم مبارزه با کارت، تشکیل دهنده توانایی‌هایی است که طی یک چرخش پویا خواهید داشت و می‌توانید تصمیمات مهم‌ و پویای خود را بر پایه آن اتخاذ کنید. این تصمیمات روی سرنوشت شخصیت‌ها تاثیرگذار خواهند بود و نباید بدون فکر و بدون استراتژی از کارتی استفاده کنید.

info

Grand Guilds is a story-driven, tactical RPG with unique card combat mechanics. You and your comrades will journey the lands of Irin, a continent on the brink of another war, while engaging in challenging tactical combat.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 64 Bit

Processor: 2.0 GHz+ Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 550 / Radeon 6850

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 64 Bit

Processor: 2.4 GHz+ Dual Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 760 / Radeon 7850

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.0.1-CODEX با لینک مستقیم

————-

دانلود بازی Grand Guilds-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو