دانلود بازی The Complex برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و PLAZA

دانلود بازی The Complex برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و PLAZA


منبع: دانلود ها

95

1399/1/24

22:30


بازی The Complex یک اثر سینمایی علمی تخیلی و هیجان انگیز است که برای رایانه‌های شخصی و مکینتاش عرضه شده است. یک حمله زیست محیطی به قلب شهر لندن انجام شده است و دو دانشمند در یک آزمایشگاه گیر افتاده‌اند. آن‌ها اقدامات زیادی برای خروج انجام می‌دهند، اما قضیه خطرناک از این‌ها اس. گیم‌پلی بازی سبک بوده و شخصیت‌هایی که در اختیار دارید، تعامل جابی به‌صورت سینماتیک با‌همدیگر خواهند داشت. دکتر ایمی قربانیان حمله شیمیایی را در ایالت توتالیتاری کینار برعهده داشته است و بنابراین خوب بلد است که در این اوضاع خطرناک باید چکار کند. او رهبر فناوری پیشرفته نانو سل است و هم‌اکنون در لندن کارهای بزرگ را انجام خواهد داد.

The Complex PC-PLAZA | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Complex

بازی The Complex توسط تیم نویسنده‌ای خلاق سریال The Handmaid’s Tale ساخته شده است و بنابراین می‌توان توجه زیادی به آن داشت. هنرپیشه‌های زیادی در این بازی حضور دارند که همگی وظیفه‌ی ایفای نقش همراه تعاملات مختلف بازی را برعهده داشته‌اند. در طول بازی شما با شخصیت‌ها تعامل خواهید داشت و بسته به انتخابی که انجام می‌دهید، آن‌ها سرنوشت مختلفی خواهند داشت. این انتخاب‌ها روی رابطه شما با آن‌ها تاثیر دارد آن را قوی یا ضعیف خواهد کرد. رابطه‌های شما برحسب یک نمره مشخص می‌شوند و می‌توانید با بررسی ان‌ها، تجدید نظری در آینده‌ی بازی داشته باشید. بازی یک اکشن کاملا پویا و زنده است و براساس اتفاقات علمی تخیلی دنبال می‌شود. فیلم‌برداری صحنه‌ها مثل یک فیلم سینمایی هیجان انگیز است و کارگردانی آن را پل راشید برعهده داشته است. داستان گویی بازی در نهایت به ۸ پایان ختم خواهد شد و هرکدام از اتفاقاتی که در بازی می‌افتد، می‌تواند شخصیت شما را با تکامل روبرو کند. چنین تکامی در نهایت باعث می‌شود که دانش کافی برای تصمیم‌های حساس را داشته باشید و کسانی که دوست‌شان دارید را نجات دهید. فرصت را از دست نداده و فیلم را این‌بار شما جلو ببرید.

info

From the publishing studio behind Late Shift, comes a new cinematic interactive sci-fi thriller FMV for PC and Mac. After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. With choose-your-own-path style gameplay, your actions and your relationship with other characters will lead you to one of eight suspenseful endings.

Having treated the victims of a chemical attack in the totalitarian state of Kindar, Dr Amy Tenant is a leader in the advancement of Nanocell Technology. Now, in London, news breaks of a blood-vomiting civilian whose identity is far from coincidental. Reunited with an old friend, Amy is trapped in an impenetrable HQ of laboratories—a womb of scientific advancement with a perilous secret.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 32-bit

Processor: Core i3 / AMD A6 2.4Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 / AMD Radeon HD 5750. OpenGL 3.3

DirectX: Version 11

Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Core i5 / AMD A6 2.4Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: ATI® Radeon™ M295X @ 2GB

DirectX: Version 12

Storage: 11 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو