نحوه انتخاب کوله پشتی لپ تاپ ، چمدان و ساک و کیف چرم مردانه از فروشگاه 123kif.ir

نحوه انتخاب کوله پشتی لپ تاپ ، چمدان و ساک و کیف چرم مردانه از فروشگاه 123kif.ir


منبع: تاپ ناز

211

1399/1/25

20:51


کوله پشتی لپ تاپ

برای خرید کوله پشتی لپ تاپ فضای داخلی کیف را به خوبی در نظر بگیرید و تمام ابعاد آن را بررسی نمایید. همیشه کیف را کاملا فیکس لپ تاپ انتخاب نکنید زیرا زمانی که کوله پشتی لپ تاپ خریداری می کنید بدون شک لوازم دیگری را نیاز دارید که همراه آن داخل کیف قرار دهید مانند موس و شارژر و همچنین اگر دانشجو هستید لوازم دیگری مانند: خودکار، دفترچه، کتاب و یا مدارک و کیف پول و غیره را نیزا دارید که همراه خود داخل کیف داشته باشید پس باید فضایی برای قرار دادن این لوازم وجود داشته باشد.

کیف های لپ تاپ معمولا فیکس لپ تاپ هستند و دیگر نمی توان لوازم اضافی دیگری همراه آن قرار داد اما کوله پشتی لپ تاپ از این قاعده مستثنی می باشد و دارای جا و فضای بیشتری است در عین اینکه حمل آن نیز بسیار ساده تر خواهد بود زیرا وزن کیف بر روی تمام شانه و کمر پخش می شود. اما برای خرید کوله پشتی لپ تاپ باید ضخامت آن را در نظر گرفت هر چه ضخامت بیشتر باشد امکان اینکه ضربه به لپ تاپ وارد شود کمتر می باشد. خصوصا وجود ضربه گیر و کپسول های هوای داخلی دیواره کیف بسیار کارآمد خواهد بود.

نحوه انتخاب کوله پشتی لپ تاپ ، چمدان و ساک و کیف چرم مردانه از فروشگاه 123kif.ir

وجود ضربه گیر های معمولی داخل کیف چندان مفید نیست زیرا انعطافی در مقابل ضربان ندارند و ممکن است ضربه وارده را به صورت مستقیم به لپ تاپ منتقل نمایند اما وجود کپسول های ضربه گیر هوایی می تواند کاملا خیال شما ار از بابت دفع ضربه وارده آسوده نماید.

این ضربه گیرهای کپسولی در واقع شبیه حباب های درشتی هستند که می تواند مانع از وارد شدن ضربه شوند و جنس سفتی دارند. اما به این موضوع دقت داشته باشید، کوله پشتی لپ تاپ که دارای ضربه گیر کپسولی باشد معمولا گران قیمت هستند اما به ظاهر این آپشن ارزش پرداخت پول بیشتر را نیز دارد.

از جمله دیگر موارد تاثیر گذار بر روی قیمت کوله پشتی لپ تاپ جنس خود کیف می باشد و همچنین اینکه متعلق به چه برندی است. خصوصا اگر برندهای خارجی خریداری می کنید بدون شک قیمت کیف گران تر نیز خواهد بود.

 

چمدان و ساک مسافرتی

ابتدا برای اینکه اقدام به خرید نمایید مشخص کنید که دقیقا به چه چیزی نیاز دارید. به طور مثال اگر سفر تفریحی با خانواده می روید که معمولا سالی یک یا دو بار انجام می شود شما نیاز به چمدان دارید تا لباس و لوازم خود را درون آن قرار دهید.  اما اگر جهانگرد هستید بدون شک نیاز به ساک مسافرتی دارید که حمل آن ساده تر باشد و بتوانید لوازمی مانند کیسه خواب و غیره را داخل آن قرار دهید و حتی بتوانید این ساک و کوله پشتی را بر روی لوازمی مانند دوچرخه همراه خود حمل نمایید.

حال پس از مشخص شدن این موضوع برای خرید چمدان و ساک مسافرتی باید یکسری از نکات را در نظر داشته باشید.

اندازه چمدان و ساک مسافرتی بسیار مهم است که بتواند برای شما قابل حمل باشد در عین اینکه تمام لوازم مورد نیاز را درون خود جای دهد. همچنین باید سایزی که انتخاب می کنید مطابق با استانداردهای بین المللی باشد تا در فرودگاه ها دچار مشکل نشوید.

نحوه انتخاب کوله پشتی لپ تاپ ، چمدان و ساک و کیف چرم مردانه از فروشگاه 123kif.ir

بهتر است همیشه رنگ های تیره را برای خرید انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها دیرتر کثیف می شوند و آلودگی ها را  نشان نمی دهند و بدترین رنگی که می توانید انتخاب نمایید رنگ های کرم و سفید است که به سادگی کوچکترین لک و کثیفی را نشان می دهد.

وجود بند و دستگیره های جانبی برای چمدان و ساک مسافرتی ضروری است زیرا مواقعی پیش می آید که زمین ناهموار است و شرایط برای استفاده از چرخ های چمدان مهیا نیست پس در این جا باید با دسته های جانبی آن را حمل نمود برای ساک مسافرتی نیز معمولا بند کوتاه و بلند و دستگیره هایی تعبیه شده است که برای حمل به شما کمک نماید.

در چمدان و ساک مسافرتی فضای جداکننده و کمربند وجود دارد که هم لوازم را ایمن تر نگه دارد و هم مانع تکان خوردن بیش از حد می شود و هم می تواند باعث فشرده سازی شود تا لوازم بیشتری داخل آن قرار گیرد در عین اینکه از هم جدا هستند و منظم می باشند.

کیف چرم مردانه

کیف چرم مردانه از گذشته یکی از نمادهای افراد شیک و لاکچری بوده است که با در دست داشتن این کیف نماد یک فرد متشخص را همراه داشتند. کیف چرم مردانه یک اکسسوری شیک است که همراه با هر تیپ و استایل می تواند تکمیل کننده آن باشد و عالی ست و نیازی نیست حتما با استایل های رسمی و خیلی مردانه مورد استفاده قرار گیرد حتی با تیپ اسپرت نیز بسیار شیک خواهد شد. با توجه به اینکه طیف رنگ کیف چرم مردانه نیز وسیع تر و بیشتر شده حتی می توانید رنگ لباس خود را با آن ست نمایید و یا رنگ مورد علاقه خود را خریداری نمایید یا می توانید رنگ کیف و کفش خود را ست نمایید.

نحوه انتخاب کوله پشتی لپ تاپ ، چمدان و ساک و کیف چرم مردانه از فروشگاه 123kif.ir

خصوصا اینکه در حال حاضر طراحی کیف چرم مردانه دچار تحولاتی شده و طرح هایی بسیار جدید و جذاب وارد بازار شده است. در گذشته کیف چرم مردانه چندان تنوعی نداشت و شاید بیشتر شبیه به یک چمدان کوچک بود  وتا حدود زیادی سنگین که جنس چرم آن سفت و سخت نیز بود. اما طراحی های امروزه کیف ها را ظریف تر کرده و سبک در عین حال با چرم مرغوب و نرم و انعطاف پذیر پوش داده شده است.

به دلیل نرم تر شدن چرم کیف قاعدتا آسیب پذیری این نوع چرم بسیار کمتر خواهد شد زیرا خشک و شکننده نیست و دیرتر فرسودگی ایجاد می شود. فضای داخل کیف نیز مانند فضای بیرون آن بسیار مهم است و در هنگام خرید کیف باید به خوبی آن را بررسی نمود . اگر در فضای خالی مشاهده کردید که لایه های داخلی جمع شده و یا حتی حالت افتادگی دارند باید از خرید آن کیف صرف نظر نمایید زیرا به هیچ وجه کیفیت خوبی نخواهد داشت و خیلی زود دچار تغییر حالت می شود. پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو