علی فتح الله زاده به عنوان در مورد مطرح شدن نام کمپ حجازی با نام اموال باشگاه استقلال و ارزش گذاری ٣٠٠٠ میلیاردی آن گفت: ما همان اول هم گفتیم این کمپ جزو اموال باشگاه استقلال است ولی یکسری دوست نداشتند این را هم به ویترین افتخارات فتح الله زاده که ٧ جام، یک فینال و یک نیمه نهایی آسیایی است اضافه کنند.

او ادامه داد: در ۵ سالی که من نبودم مدیران وقت برای سند زدن این مجموعه اقدام نکردند و حتی نکردند سری به آن بزنند چون نمی خواستند این موضوع به نام من تمام شود. جالب است که بدانید به خاطر یک شاکی قوه قضاییه می خواست مالکیت کمپ را از استقلال بگیرد که موفق نشدند چون من یک ایراد در رای پیدا کردم. جالب است یکی از مدیران استقلال برای پس گرفتن کمپ اقدام نکرد.

وی افزود: شما فرض کنید این ٣ هزار میلیارد  به حساب استقلال برود، با سود یک ماه آن می توانند بدهی های استقلال را از بدو تأسیس پرداخت کنند. خیلی ها می گویند فتح الله زاده در این کمپ شریک است و برای این پیگیری می کند در حالی که این مجموعه برای استقلال است.

مدیرعامل سابق استقلال در پایان در مورد اینکه گفته می شود او بدهی روی دست باشگاه گذاشته است هم گفت: من در آن زمان با رییس سازمان تربیت بدنی قرار داشتیم هزینه ها را ۵٠-۵٠ بدهیم و من سهم خودم را دادم. ضمن اینکه من بدهی های مدیران قبلی را پرداخت کردم و کسی ندید که چقدر جام گرفتم یا چه کارهایی برای باشگاه کردم و این مسائل بی اخلاقی است