درخواست کیهان کلهر از مردم در روز‌های کرونا

منبع: برترین ها

109

1399/1/26

01:57


کیهان کلهر در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شد، پیغامی را خطاب به مردم اعلام کرد.

برترین‌ها: صفحه اینستاگرام پروژه راه ابریشم روز گذشته اعلام کرده بود که امروز دوشنبه (۲۵ فروردین) ویدئویی از کیهان کلهر (نوازنده کمانچه) در قالب یک پیام تصویری و دو اجرای موسیقی منتشر خواهد کرد.

کلهر در این ویدیو گفت: «سلام! کیهان کلهر هستم، عضوی از پروژه راه ابریشم. چیزی که برای شما خواهم نواخت بخشی از پروژه خانگی راه ابریشم است. لطفا در طول مدت این بیماری در خانه بمانید و مراقب خود و خانواده‌تان باشید تا بتوانیم به زندگی عادی خود بازگردیم. از شما می‌خواهم که اگر می‌توانید به ارگان‌های هنری کمک کنید، البته اگر در حال حاضر این کار را کرده‌اید به این اقدام خود ادامه دهید؛ چون شما قابل احترام‌ترین هستید.»

این هنرمند در ادامه قطعه‌ای را به همراهی یکی از اعضای پروژه راه ابریشم نواخت و پس از آن قطعه‌ای از تکنوازی کمانچه او که پیشتر در صفحه اینستاگرامش منتشر شده بود، قابل مشاهده بود.

در این بخش می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

 

درخواست کیهان کلهر از مردم در روز‌های کرونا

کیهان کلهر نوازنده سه تار، کمانچه و آهنگساز است. او با هنرمندان نامی ایرانی همانند محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، حسین علیزاده، علی‌اکبر مرادی و اعضای گروه دستان به آهنگسازی و نوازندگی پرداخته‌است.

کیهان کلهر در سال ۲۰۱۹ برنده نوزدهمین جایزه جهانی هنرمند سال وومکس و در سال ۲۰۱۷ به همراه گروه راه ابریشم برنده جایزه گرمی شده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو