بیوگرافی مسعود رایگان و تصاویر خانوادگی و جالب وی

بیوگرافی مسعود رایگان و تصاویر خانوادگی و جالب وی


منبع: آرگا

369

1399/1/26

21:38


مسعود رایگان یکی از بازیگران سرشناس و بااستعداد سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. شروع فعالیت او از سال ۱۳۵۱ و تا کنون در این عرصه بازیگری مشغول کار است. همچنین همسرش خانم رویا تیموریان بازیگر معروف و خوش اخلاق سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. در ادامه این مطلب بیوگرافی مسعود رایگان و رویا تیموریان را مرور می کنیم.

مسعود رایگان بازیگر معروف و دوست داشتنی تلویزیون، تئاتر و سینما کشورمان می باشد و بیش از ۴۰ سال است که در این زمینه بازیگری فعالیت می کند. از آثار شاخص وی می توان به فیلم سینمایی خیلی دور، خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میر کریمی اشاره نمود که وی با بازی در این فیلم به شهرت بسیاری دست یافت. همچنین طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه مسعود رایگان و همسرش خانم رویا تیموریان همراه با تصاویر زیبا و شخصی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی مسعود رایگان و همسرش

مسعود رایگان هنر پیشه موفق و با استعداد سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱ بهمن ماه سال ۱۳۳۳ که هم اکنون وی ۶۵ سال سن دارد و در خرم آباد چشم به جهان گشود. و حال در تهران زندگی می کند. همچنین وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر دراماتیک می باشد.

عکس و بیوگرافی مسهود رایگان

مسعود رایگان علاوه بر بازیگری سینما و تلویزیون ایران در خارج از کشور به ویژه کشور های سوئد و اروپا را نیز تجربه نموده است. این بازیگر موفق از کودکی هنرپیشگی را در کنار پدرش آغاز نمود. آقای رایگان در سال های ۵۱ -۵۲ فیلمی از آقای مرتضی جزایری به ایفای نقش پرداخت. و چند سال بعد (۵۹-۶۰) در چند برنامه تلویزیونی بازی کرد. سپس برای زندگی کردن به کشور سوئد مهاجرت کرد.

از فعالیت های ایشان در سوئد می توان به تحصیل در مدرسه فیلم سوئد با مراکز اینترنشنال کالچر، فرهنگ ملل و تئاتر شهر، تئاتر القبر، تئاتر اوروبرد، تئاتر ملی اشاره کرد. همچنین برنامه تلویزیونی به نام دست های روشن را برای شبکه ۲ سوئد کارگردانی کرد و در فیلم زندگی خطرناک به عنوان بازیگر ایفای نقش پرداخت. بنابراین مسعود رایگان حدود ۴ سریال تلویزیونی برای کشور سوئد بازی کرده است.

زندگینامه خواندنی مسعود رایگان و همسرش

و بلاخره در سال ۱۳۸۰ برای فیلم خاموشی دریا به دعوت وحید موسائیان به ایران بازگشت. و همچنین بار دیگر به درخواست رضا میر کریمی برای فیلم سینمایی خیلی دور، خلی نزدیک به ایران آمد. او در این فیلم معروف شد و به شهرت رسید.

در این فیلم بازیگرانی چون اشکان خطیبی، الهام حمیدی، افشین هاشمی، محمدرضا نجفی امامی، کیانوش گرامی، سعید ابراهیمی فر، یلدا قشقایی، توران یاقوتی، امیر اسفندیاری، محمد حسین روح بخش، رضا توکلی، ژیلا صادقی، میترا تبریزی، آرزو خسروی و … نیز حضور داشتند.

زندگینامه کامل و خواندنی مسعود رایگان

عکس و بیوگرافی مسعود رایگان

بیوگرافی مسعود رایگان و رویا تیموریان

زندگینامه جامع مسعود رایگان و رویا تیموریان

عکی و زندگینامه مسعود رایگان

برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک جایزه جشن خانه سینما را دریافت کرد.  از دیگر جوایز هایی که مسعود رایگان برای این فیلم دریافت نموده می توان به کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. وی همچنین برای فیلم سینمایی برلین ۷- ساخت رامتین لوافی در سال ۹۱ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد.

شرح زندگی زیبا مسعود رایگان

سلفی زیبا دنیا مدنی با مسعود رایگان و رویا تیموریان

بیوگرافی مسعود رایگان + عکس های شخصی

عکس جذاب مسعود رایگان در کنار همسر و شهاب حسینی

زندگینامه کامل و جذاب مسعود رایگان

زندگینامه کامل مسعود رایگان

اگر شما نیز از مخاطبان تلویزونی سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی باشید حتما وی را در نقش مالک دیده اید. آقای رایگان در این سریال با بازیگرانی همچون ملیکا شریفی نیا، مهرانه مهین ترابی، سامان صفاری، سانیا سالاری، پانته آ بهرام، شاهرخ استخری، علی سخنگو، پویا کرمی، مهدی صبایی و …. نیز همبازی بود.

شرح حال خواندنی و زیبا مسعود رایگان

گالری شخصی و شیک مسعود رایگان

کامل ترین بیوگرافی مسعود رایگان

عکس جدید و بیوگرافی مسعود رایگان

تاریخچه زندگی مسعود رایگان

شرح حال خواندنی مسعود رایگان و همسرش

تاریخچه زندگی مسعود رایگان و همسرش

آلبوم جدید و شیک مسعود رایگان

جدیدترین سریال که مسعود رایگان در آن به ایفای نقش پرداخته است، سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیانی که از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، پرویز پرستویی، محسن کیانی و …. نیز حضور دارند.

بیوگرافی مسعود رایگان + گالری جدید

عکس خانوادگی مسعود رایگان

زندگنامه مسعود راگان + عکس های شخصی

عکس دونفره مسعود رایگان و همسرش رویا تیموریان

شناخت بیشتر زندگینامه مسعود رایگان

مسعود رایگان، دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان

ازدواج مسعود رایگان

مسعود رایگان در سال ۱۳۸۲ با خانم رویا تیموریان بازیگر ایرانی ازدواج می کند و آنها از زندگیشان راضی هستند. جالب است بدانید که مسعود رایگان همسر دوم رویا تیموریان می باشد و تیموریان از همسر اولش دو دختر به نام درنا و دنیا مدنی دارد.

کارنامه بازیگری مسعود رایگان

فیلم سینمایی آقای رایگان

بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان (۱۳۹۰)- کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم (۱۳۸۳)- مخمصه به کارگردانی محمدعلی سجادی (۱۳۸۶)- خون بازی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد ( ۱۳۸۵)- زیر آب به کارگردانی سپیده فارسی (۱۳۸۸)- گل چهره به کارگردانی وحید موسائیان (۱۳۸۹)- خاموشی دریا به کارگردانی وحید موسائیان (۱۳۸۰)- خیلی دور خلی نزدیک به کارگردانی رضا میر کریمی (۱۳۸۳)- گوشواره به کارگردانی وحید موسائیان (۱۳۸۵)- سنتوری به کارگردانی داریوش مهر جویی (۱۳۸۵)- دست های خالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی (۱۳۸۵)- زعفرانیه ۱۴ تیر (۱۳۹۳)- مزار شریف به کارگردانی عبدالحسین برزیده (۱۳۹۳)- برلین ۷- به کارگردانی رامتین لوافی (۱۳۹۱)

بیوگرافی مسعود رایگان و همسرش رویا تیموریان

عکس متفاوت و لاکچری رویا تیموریان و دخترش

تاریخچه زندگی مسعود رایگان + گالری شیک

پوشش متفاوت مسعود رایگان و همسرش

گالری جدید و شخصی مسعود رایگان

رویا تیموریان در کنار دخترانش

بیوگرافی مسعود رایگان + تصاویر

عکس زیبا رویا تیموریان و دخترش

مجموعه تلویزیونی مسعود رایگان

معمای شاه (۱۳۹۴)- دیوار به دیوار ۲ (۱۳۹۶)- دلدادگان (۱۳۹۶)- داوران (۱۳۹۲)- خسته دلان (۱۳۸۸)- شمس العماره (۱۳۸۸)- مدار صفر درجه (۱۳۸۶)- پیدایش صهیونیسم (۱۳۶۳)- سقوط یک فرشته (۱۳۹۰)- جستجو گران (۱۳۸۸)- در مسیر زاینده رود (۱۳۸۹)- نفس (۱۳۹۶)

شبکه نمایش خانگی

عاشقانه (۱۳۹۵)- هم گناه (۱۳۹۸)

شرح زندگی کامل مسعود رایگان

بیوگرافی رویا تیموریان

رویا تیموریان بازیگر موفق و سرشناس سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۳۸ که هم اکنون وی ۶۱ سال سن دارد در تهران چشم به جهان گشوده. همچنین وی فارغ الحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد.  نخستین فعالیت بازیگری اش را در سال ۷۳ با فیلم سینمایی حسرت دیدار به کارگردانی محرم زینال زاده آغاز نمود. این بازیگر از همسر اولش آقای میر ولی الله مدنی تهیه کننده ایرانی جدا شدند و بعد از چند سال با مسعود رایگان ازدواج کردند.

آلبوم شخصی و جدید رویا تمیوریان و مسعود رایگان

رویا تیموریان بازیگر سرشناس سینما ایرانی

عکس های شخصی + بیوگرافی مسعود رایگان

ملیکا شریفی نیا، رویا تیموریان، آزیتا حاجیان و دنیا مدنی

تاریخچه زندگی جال و زیبا مسعود رایگان

عکس جدید رویا تیموریان

تاریخچه زندگی مسهود رایگان

بیوگرافی مسعود رایگان و رویا تیموریان

بیوگرافی مسعود رایگان و رویا تیموریان

سلفی جذاب و زیبا مسعود رایگاندر کنار همسرش

شرح زندگی مسعود رایگان + تصاویر شخصی

تیپ متفاوت و شیک دختران رویا تیموریان

زندگینامه خواندنی و جذاب مسعود رایگان

عکس اینستاگرامی مسعود رایگان و همسرش

شناخت بیشتر با بیوگرافی مسعود رایگان

عکس آتلیه ای مسعود رایگان و رویا تیموریان

عکس آتلیه ای مسعود رایگان و رویا تیموریان

آلبوم شخصی و دیدنی مسعود رایگان و همسرش

عکس لاکچری و شیک مسعود رایگان و همسرش

امیدواریم با خواندن بیوگرافی مسعود رایگان هنرپیشه ایرانی و همسرش رویا تیموریان و از تماشای تصاویر شخصی و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو