پاسخ سازمان تنظیم مقررات به پلیس فتا

منبع: برترین ها

95

1399/1/27

01:22


مدیر کل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات گفت: عملکرد اپراتورهای همراه در ساماندهی سیم‌کارت‌های بدون هویت بسیار خوب بوده است و این فقط مختص اپراتور ایرانسل نیست. ما با هیچکس تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف در دفاتر فروش هر کدام اپراتورها، با فوریت با متخلف برخورد می‌کنیم.

ایرنا: مدیر کل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات گفت: عملکرد اپراتورهای همراه در ساماندهی سیم‌کارت‌های بدون هویت بسیار خوب بوده است و این فقط مختص اپراتور ایرانسل نیست. ما با هیچکس تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف در دفاتر فروش هر کدام اپراتورها، با فوریت با متخلف برخورد می‌کنیم.

«محمد امامی» در خصوص اظهارات رییس پلیس فتای تهران بزرگ در مورد رکورد دار بودن سیم کارت‌های بدون هویت در شرکت ایرانسل گفت: تفاوتی در عملکرد اپراتورهای تلفن همراه در ساماندهی سیم کارت‌های بدون هویت وجود نداشته و همه اپراتورها عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی افزود: تمامی اپراتورها اقدامات لازم را در اخذ مشخصات کامل متقاضیان در هنگام صدور و فعالسازی سیم کارت به عمل می‌آورند و همکاری و هماهنگی بسیار خوبی با پلیس فتا صورت گرفته‌است به نحوی که هیچ سیم کارت بدون هویت یا با اطلاعات هویتی ناقص در مورد هیچکدام از مشترکین ایرانی اپراتورها وجود ندارد.

امامی اضافه کرد: اشکال کار در این است که بخش دیگری از نیروی انتظامی که مشخصات هویتی و اطلاعات ورود و خروج اتباع خارجی به کشور را در اختیار دارد، هنوز امکان ارایه برخط این اطلاعات به اپراتورها را فراهم نکرده‌اند و ممکن است به دلیل عدم وجود این اطلاعات به صورت برخط، اشکالاتی در خصوص سیم کارت‌های اتباع خارجی وجود داشته باشد که این موضوع ارتباطی با یک اپراتور خاص ندارد.
او افزود: قطعا با برقراری ارتباط برخط، این اشکالات در خصوص سیم کارت‌های توریستی نیز از بین خواهد رفت. ما با هیچکس تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف در دفاتر فروش هر کدام اپراتورها با فوریت با متخلف برخورد می‌کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو