بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان


منبع: نیک شو

1,137

1399/1/27

04:39


بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم Zalim İstanbul ،خلاصه داستان

استانبول ظالم یک سریال درام و خانوادگی در کشور ترکیه ساخته شده است. این فیلم توسط شرکت افشار فیلم در 1 آوریل 2019 تولید شده است. استانبول ظالم داستان دو خانواده که در یک خانه زندگی می کنند را روایت می کند. این دو خانواده در این خانه با چالش های مختلفی روبرو می شوند. این فیلم از اوایل سال 2020 به صورت دوبله فارسی بر روی شبکه های جم در حال پخش است.

 

کارگردان: Cevdet Mercan

تهیه کننده: Şükrü Avşar

نویسنده: Sırma Yanık

 

جالب است بدانید نویسنده این فیلم در گذشته سریال فضیلت خانم را نویسندگی کرده است.

 

خلاصه داستان استانبول ظالم

فکرت کوشکان در نقش آگاه کاراچای در نقش یک مرد بسیار ثروتمند است و دارای عمارت می باشد. مینه توگای در نقش شینیز کاراچای در نقش همسر آگاه نقش آفرینی می کند. ندیم کاراچای، برادر زاده آگاه کاراچای، او را آزار می دهد و می خواهد از شرش خلاص شود. به همین دلیل به دنبال دختری مناسب برای سر و سامان دادنش می گردد.

 

فصل دوم استانبول ظالم

سریال استانبول ظالم به کارگردانی Cevdet Mercan، تولید شرکت Avşar Film و با بازی فکرت کوشکان، دنیز اوئور، مینه توگای و اوزان دولونای با وجود رقیب های سرسخت توانستند مخاطبان ویژه ای پیدا کرده و فصل دوم را تمدید کنند. فصل اول این فیلم در قسمت 9 و در تاریخ 27 می تمام خواهد شد و فصل جدید در ماه سپتامبر آغاز می شود.

 

بازیگران سریال استانبول ظالم

فکرت کوشکان Fikret Kuşkan در نقش آگاه کاراچی

مینه توگای Mine Tugay در نقش سنیز کاراچی

برکر گوون Berker Güven در نقش ندیم کاراچی

سرا کوتلوبی Sera Kutlubey در نقش جمره ییلماز

دنیز اگور Deniz Uğur در نقش سحر ییلماز

ادریس نبی تاشکان İdris Nebi Taşkan در نقش جیوان ییلماز

سیمای بارلاس Simay Barlas در نقش داملا کاراچی

مهمت اوزان دولونای Ozan Dolunay در نقش چنک کاراچی

 

بیوگرافی فکرت کوشکان در نقش آگاه کاراچای

اگر فیلم استانبول ظالم را دیده باشید متوجه نقش آفرینی فکرت کوشکان خواهید شد. نقش سنگین و پر از مسئولیت فقط از عهده این بازیگر حرفه ای و توانا بر می آید. فکرت در 22 آپریل سال 1965 در استانبول متولد شده است. قد وی 170 و دارای چشمانی قهوه ای می باشد. پدر وی آلبانی و مادرش بلغارستانی می باشد. در سن چهار سالگی پدرش فلج شد. او چهار خواهر بزرگتر از خود داشت و بیشتر وقتش را به بازی در محله و کوچه ها می گذراند. در سن 14 سالگی پدرش از دنیا رفت و فکرت مجبور شد درس خواندن را ترک کند.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

او مدتی را در کارای متفرقه گذراند تا اینکه با خواهرش به توکات رفت و تحصیلات دبیرستان خود را ادامه داد. اولین جرقه بازیگری زمانی که به تئاتر های آخر هفته می رفت در ذهنش به وجود آمد. او با شرکت در دانشگاه دولتی استانبول توانست بورسیه دانشگاه گوته (Goethe University) آلمان را دریافت کند. اولین تجربه بازیگری فکرت در سال 1980 در فیلم پرنده بود. فکرت در سال 1991 در جشنواره فیلم پرتقال طلایی، 2002 در جشنواره فیلم آنکارا و جشنواره بین المللی فیلم استانبول توانست عنوان بهترین بازیگر نقش مرد را دریافت کند.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

فکرت کوشکان در سال 29 آگوست سال 2005 با بهار کریم اوغلو (Bahar Kerimoğlu) ازدواج کرد ولی پس از گذشت 4 سال از هم جدا شدند. حاصل این ازدواج پسری به نام گون کوزگون (Gün Kuzgun) بود. بعد از آن در سال 2014 با استاد موسیقی خود آرسوی اوزکارا (Arsevi Özkara) در فرانسه ازدواج کرد. اینستاگرام فکرت کوشکان: fikretkuskann@. او در حال حاضر 26 هزار فالور دارد ولی فعالیت چندانی در صفحات مجازی ندارد. یکی از بهترین و شاخص ترین نقش آفرینی های فکرت فیلم پدرم و پسرم می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی مینه توگای Mine Tugay در نقش سنیز کاراچی

مینه گوتای در 28 ژونیه 1978 در شهر قونیه، ترکیه متولد شد. قد وی 170 و وزنش 55 می باشد و در حال حاضر 42 سال سن دارد. او از دوران کودکی عاشق بازیگری بود. بعد از گذراندن دوران دبیرستان به دانشگاه بازیگری استانبول رفت. پس از فارغ التحصیلی به دانشگاه تئاتر رفت و با اجراهای متعدد تئاتر به زودی شهرت یافت.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

اولین حضور وی در تلویزیون به عنوان چهره تبلیغاتی ظاهر شد. اولین تجربه بازی مینه در فیلم در gulbeyaz در سال 2002 بود. او همچنین جوایز مختلفی به عنوان نقش اصلی و یا نقش مکمل زن دریافت نمود. از شاخص ترین نقش آفرینی های وی سریال گوزل، بوی توت فرنگی، جزر و مد و روزی روزگاری است. مینه در حال حاضر در فیلم استانبول ظالم نقش آفرینی می کند. یکی از مهم ترین فیلم کوتاهی که مینه در آن نقش آفرینی کرد “گربه در جاده” بود و در فستیوال فیلم کوتاه سینه پارک جایزه بهترین بازی نقش زن را اذان خود کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

مینه توگای همچنین در سال 2008 بخاطر ایفای نقش در تئاتر کاراتاووک (Karatavuk)، در فستیوال تئاتر عفیفه به عنوان موفق ترین بازیگر زن انتخاب شد. همچنین درجشنواره شیرهای تئاتر عنوان بهترین بازیگر نقش زن را به خود اختصاص دهد. او علاوه بر بازیگری، مقاله هایی درباره سفر و مسافرت نیز می نویسد. مینه در حال حاضر مجرد است و در مصاحبه ای گفت که از ازدواج می ترسد. با این حال در سال 2011 با امره آیدین که خواننده است و سپس با حمد تورگوت کارگردان و عکاس هنری بود در ارتباط بود.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

اینستاگرام مینه توگای: minetugay@ و در حاضر 3 میلیون دنبال کننده دارد و یکی فعالان در اینستاگرام است.

 

بیوگرافی برکر گوون Berker Güven در نقش ندیم کاراچی

برکر گوون در 7 سپتامبر 1994 در ازمیر ترکیه متولد شده است. قدش 180 و وزن 77 کیلوگرم می باشد. او فارغ التحصیل رشته رادیو و سینما از دانشگاه بیلگی استانبول است. وی از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و حالا در سینما و تلویزیون در حال فعالیت می باشد. برکر در سال 2014 به یادگیری درس های بازیگری در آتلیه Craft Acting شروع و دوره های تکمیلی را در امریکا گذراند. او درس های بازیگری را از چا چالیشکور و ایپک بیلگین یاد گرفت. وی علاوه بر این با سفر با ایالت متحده مهارت های بازیگری را از سوسان باتسون که استاد تام کروز، نیکول کیدمن، کریستین و ژولیت بینوش بود فرا گرفت.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

اولین تجربه بازیگری وی در سال 2017 در فیلم وطنم تویی بود. او در قسمت 32 وارد این سریال شد. بازی اخیر برکر در فیلم استانبول ظالم است. وی در این فیلم در نقش معلولی به نام ندیم که بعدها می تواند روی پایش بایستد. او در سال 2017 در جشنواره ین Yan به عنوان بازیگر جوان آینده درخشان به انتخاب مخاطبان برگزیده شد. همچنین در همین سال بیست و دومین جشنواره جوایز بازیگران سینما و تئاتر (Üstün Akmen Young Actor Award) جایزه بهترین بازیگر نقش مرد را اذان خود کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

برکر گوون در حال حاضر مجرد است. البته شایعاتی مبنی بر رابطه وی با جاک جالیشکور (Cag Caliskur) داشت. بزرگترین حاشیه این رابطه مربوط به سن آنها بود زیرا برکر 12 سال از او کوچیکتر است. این رابطه هیچ زمان تایید نشد. اینستاگرام برکر گوون: berkerguvenn@ و 360 هزار مخاطب دارد.

از دیگر فعالیت هایی که وی انجام می دهد رقص و فیلنامه نویسی است و استعداد عجیب و فوق العاده ای در آشپزی دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی سرا کوتلوبی Sera Kutlubey در نقش جمره ییلماز

سرا کوتلوبی در 19 آوریل 1994 در آنکارا ترکیه به دنیا آمده است. او از همان دوران ابتدایی در تئاتر فعالیت داشت و از همان کودکی با بازیگری آشنا شد. سرا فارغ التحصیل دانشکده تئاتر دانشگاه هالیچ (Haliç University) می باشد. او عاشق کودکان است و در مصاحبه ای گفته اگر یک روز بازیگر نمی شدم بی شک مربی مهد کودک می شدم. قد سرا 167 و وزنش 52 است.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

اولین نقش آفرینی وی در سریال kehribar  در سال 2006 می باشد. پس از آن هم در سریال پدرم و خانواده اش ایفای نقش کرد. در سال 2019 نیز با بازی بسیار جذاب در فیلم استانبول ظالم توجه مخاطبان را بیش از پیش به خود جلب کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

سرا یک سگ و یک گربه در خانه نگهداری می کند و سرگرمی با آنها را بسیار دوست دارد. سرا در سال 2017 مدتی را با سرجان سرت در رابطه بود ولی خبری جدیدی درباره رابطه جدید وی در دسترس نیست. او در صفحات مجازی فعال است و در اینستاگرام بیش از 160 هزار فالور دارد. صفحه شخصی اینستاگرام وی: skutlubey@

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی دنیز اگور Deniz Uğur در نقش سحر ییلماز

دنیز اگور بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، ترانه سرا، دوبلور و سناریو نویس ترک در 17 اکتبر 1973 در آنکارا ترکیه متولد شد. وزن وی 57 و قدش 170 می باشد. پدرش مته اوئور هنرمند اپرا و مادرش سونا بالرین می باشد. وی تک فرزند است و در دوران کودکی مشغول یادگیری درس های باله بود.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

او در سال 1374  از رشته تئاتر کنسرواتور دولتی استانبول فارغ التحصیل شد. دنیز قبل از فارغ التحصیلی در تئاتر های مختلف بازی کرد. اولین نقش آفرینی وی در سال 1993 در سریال Yaz Evi است. او همچنین در سال 2001 به همراه همسرش اسماعیل حاککی سونات در سریال با من ازدواج می کنی؟ ایفای نقش نمود. سناریوی این فیلم را نیز خودش بر عهده داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

دنیز در سال 2017 در سریال پر طرفدار غنچه های زخمی نقش آفرینی کرد. دنیز چندبار ازدواج کرده است و از آنها سه فرزند دارد. آخرین ازدواج وی در سال 92 با اورچون بنلی، بازیگر ترکیه ای است. دنیز از همسر خود ده سال بزرگتر است. دنیز در حال حاضر در اینستاگرام فعال است و حدود 112 هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرام دنیز اگور: denizugur4real@

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی ادریس نبی تاشکان İdris Nebi Taşkan در نقش جیوان ییلماز

ادریس نبی تاشکان بازیگر و بسکتبالیست ترکیه ای در 18 اگوست 1997 در شهر استانبول متولد شد. در سن یازده سالگی والدین وی از هم جدا شدند و با مادرش زندگی می کرد. زمانی که ادریس یک بازیکن بسکتبال بود مادرش با مربی وی ازدواج کرد و خود ادریس معرفی کننده آنها بود. قد وی 190 و وزنش 81 سانتی متر است. موهایش بور و رنگ چشمانش آبی می باشد. او علاوه بر مدلینگ ورزش والیبال را نیز دنبال می کند. ادریس اولین نقش آفرینی خود را با بازی در سریال صد سال محتشم شروع کرد و بعد از آن هم در سریال پویراز کارایل بازی حرفه ای را تجربه کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

ادریس نبی در سال 2019 با نقش آفرینی در کنار نقش های اصلی داستان در فیلم فضیلت خانم به صورت عالی بازی کرد. پس از آن وی در سریال پر طرفدار استانبول ظالم نقش آفرینی شگفت انگیزی داشت. او در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری می باشد. ادریس در حال حاضر مجرد است. وی از سال 2018 با دختر شایسته سال 2015، اجم چیرپان در ارتباط است. آنها از رسانه ها فراری هستند و دوست ندارند عکسی از آنها منتشر شود.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

ادریس نبی توانست در مدت کمی طرفداران زیادی را به دست بیاورد. او همچنین در کشورهای عربی نیز طرفداران به خصوصی دارد و عکس وی بر تیتر مجله های عربی دیده شده است. او بر روی بدن 5 تتو دارد. ادریس اهمیت زیادی برای خانواده قائل است و روابط دوستانه اش برایش بسیار مهم هستند. وی در حاضر بیش از 700 هزار فالور دارد. او در مصاحبه ای گفته تا جایی که می تواند کامنت های اینستاگرامش را دنبال می کند زیرا نظرات مردم برایش مهم هستند. اینستاگرام ادریس نبی تاشکان: nebitaskannn@

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی سیمای بارلاس Simay Barlas در نقش داملا کاراچی

سیمای بارلاس در 5 می 1998 در شهر استانبول ترکیه متولد شده است. او با اینکه سن پایینی دارد ولی توانسته موفقیت های خوبی کسب کند. وی رمز موفقیت هایش را صبوری می داند. قد سیمای 166 و وزنش 47 کیلوگرم می باشد. همچنین چشم ها و رنگ موهایش قهوه ای است. یکی از موفق ترین و اولین تجربه های بازیگری سیمای که باعث شد شهرتش چند برابر شود سریال تلخ و شیرین می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

همچنین وی در چند کار دیگر نقش آفرینی کرده اما از مهمترین آنها در سال های اخیر سریال استانبول ظالم در سال 2019 است. به قول خودش نقشی را بازی کرده که درکی از آن نداشت ولی با پشتکار فراوان از پس آن به صورت عالی برآمد. سیمای همچنین کار تبلیغاتی زیادی انجام داده است. بارلاس در مجرد است و در حال حاضر در رابطه ای نمی باشد. معتقد است عشق بسیار ارزشمند است و فرد مورد علاقه خود را پیدا نکرده و در رابطه عاطفی بی حاشیه بود.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

سیمای روابط بسیار محدودی دارد و دوستانش به کمتر از انگشتان یک دست می رسند. او در مصاحبه ای گفته که می خواهد در 5 سال آینده یکی از پر درآمد ترین هنرپیشه های ترکیه شود. وی روی کارش بسیار تمرکز دارد. همچنین سیمای وارد دنیای مدلینگ شده و 3 برند مشهور به او پیشنهاد دادند و در حال بررسی می باشد. او در صفحات مجازی فعال است و در اینستاگرام حدود 1.2 میلیون دنبال کننده دارد. وی معتقد است که از صفحات مجازی باید استفاده درست کرد و اعتیاد به آن کاملا اشتباه می باشد. اینستاگرام سیمای بارلاس: simaybarlass@

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

بیوگرافی مهمت اوزان دولونای Ozan Dolunay در نقش چنک کاراچی

مهمت اوزان دولونای در 17 فوریه 1991 در استانبول ترکیه متولد شده است. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مکانیک در دانشگاه کوچ به پایان رساند. نام وی به علت شرکت در مسابقه ای با نام “چه کسی میخواهد میلیونر شود” در آمد و بر سر زبان ها افتاد. مهمت دارای قد 179 و وزن 76 کیلوگرم می باشد. وی همچنین یکی از مدل های معروف ترکیه می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

اولین تجربه بازیگری او با نقش آفرینی در سریال دروغگوی جذاب کوچولو بود. این سریال را به عنوان سکوی پرتاپ می دانست و پس از آن تجربه های مختلفی در بازیگری به دست آورد. یکی از بازی های مهمت “جامعه بالا” بود که بسیار درخشان ظاهر شد طوری که حضورش باعث توجه مخاطبان به دیدن سریال بود. او در این سریال با نقش آفرینی هایی مثل مریچ آرال (Meriç Aral)، انگین اوزتورک (Engin Öztürk) و هازار ارگوچلو (Hazar Ergüçlü) نمایان شد. یکی دیگر از سریال های شاخص وی گشت دبیرستان بود و در آن به صورت حرفه ای حضور داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

مهمت در حال حاضر مجرد است. وی از سال 2015 با ملیسا شنولسون (Melisa Şenolsun) که بازیگر بود در رابطه بود اما در حال حاضر از رابطه آنها خبری در دست نیست. مهمت نیز در ضفحات اینستاگرام فعال است و بیش از 500 هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرام مهمت اوزان دولونای: modolunay@

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم ،خلاصه داستان

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو