واکنش احسان کفاشیان به ماجرای پورشه و دوست دخترش در فرشه

منبع: کولاک

113

1398/4/5

11:45


مجله اینترنتی کولاک : چندی پیش ساشا سبحانی علیه احسان کفاشیان پسر کفاشیان دست به افشاگری زد و از ماجرای پورشه سواری او دوست دخترش در فرشته پرده برداشت  .

 

پاسخ احسان کفاشیان به ساشا سبحانی:حالش خوش نیست!/من همان بنز سه سال قبلم را دارم.

⁣احسان کفاشیان درباره اظهارات جنجالی ساشا سبحانی می گوید: «نمی خواهم جوابش را بدهم. احتمالا یکی از این هایی است که می خواهد با این شکل حرف ها برای خودش فالوئر جذب کند. بابا حالش خوش نیست. حتی فامیلی من را هم بلد نیست و می گوید کفراشیان. اول یه سرچی در سایت ها می داد بعد آن شایعات را از رو می خواند که بهتر بود!»

او ادامه می دهد: «دیدید که علیه فرزندان آقای ناطق و آخوندی هم از این چیزها گفته. همه اطلاعاتش هم دروغ است. ما شکایت می کنیم و به نظرم شما هم به این حرف ها اهمیت ندهید. این برای‌شان شده راه کاسبی. با این چیزها فالوئر می گیرند و پول در می آورند.برای همین کلی دروغ زشت را درباره زندگی های مردم سرهم می کنند.»

پسر کفاشیان درباره شرایط کاری اش می گوید: «من همچنان کارمند وزارت نفتم و در تربیت بدنی نفت به فعالیتم ادامه می دهم. این ادعاها کذب محض است. نه تا به حال او مرا دیده. نه اسم هایی که آورده درست است و نه مسائل و تهمت هایش درباره زندگی خصوصی ام در تهران و دبی. همه این ها دروغ است و گفتم که ما از طریق مراجع قانونی پیگیرش می شویم.»

اما یک سئوال درباره ماشین احسان که در این سال ها خیلی خبرساز بوده است: «پورشه؟ نه بابا من همان بنزی را دارم که سه سال قبل داشتم.»
او دو سال قبل هم به روزنامه تماشاگران امروز گفته بود پورشه ندارد و خودرویش یک بنز کلاس E 350 است.⁣»/خبر آنلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو