خرید کوله پشتی مدرسه

برای خرید کوله پشتی مدرسه بیشتر اوقات بچه ها جذب ظاهر کیف می شوند و اینکه زیبا و رنگارنگ می باشد و کاراکترهای انیمیشنی بر روی آن وجود دارد. این موضوع می تواند باعث شود یک کیف بی کیفیت را خریداری نمایید که خیلی زود دچار فرسودگی و پارگی شود و همچنین رویه کیف خصوصا کیف هایی که رویه پلاستیکی و رنگارنگ دارند تکه تکه شود.

برای اینکه خرید کوله پشتی مدرسه مناسب و خوبی داشته باشید می توانید از یکسری اصول برای خرید پیروی نمایید. اولیه ترین موضوع انتخاب جنس کیف می باشد که باید مقاوم و بادوام باشد کیف چرم گزینه بسیر عالی می باشد اما در این میان به دلیل کیفیت بالای چرم ممکن است قیمت کیف نیز بالاتر برود و گران تر باشد اما بدون شک با این خرید می توانید خیالی آسوده داشته باشید که برای چندین سال یک کیف بادوام خریداری کرده اید.

کوله پشتی

اگر جنس کیف از برزنت باشد که جنس رایج تر و معمول تری می باشد بهتر است نوع ضد آب آن را انتخاب نمایید تا در صورت بارش باران و غیره رطوبت به داخل کیف و کتاب و دفترها نفوذ نکند.

پس از انتخاب جنس کیف به سراغ بندها و اتصالات کیف می رویم . بندهای کیف کوله پشتی باید ضخیم و مقاوم باشد زیرا قرار است قسمت سنگین حمل بار بر دوش این بندها باشد و همچنین بسیار عالی می شود که اگر داخل بند های اسفنج های ضخیمی قرار داده شده باشد زیرا در این صورت می توان آسوده خاطر بود که دیگر بار سنگین داخل کیف هنگام حمل فشاری بر روی شانه ها و عضلات کردن و کتف وارد نمی کند. همچنین به نحوه دوخت بندهای کیف باید دقت نمود که مستحکم باشد زیرا بسیاری از کیف با قرار دادن تنها چند بار کتاب و دفتر و حمل آن ها پاره می شوند و بندهای کیف جدا می شود.

همچنین بندهای دوشی کیف باید قابلیت تنظیم شدن را داشته باشند زیرا برخی از کیف های کوله حالت فانتزی دارند و یکسره و بدون گیره های تنظیم کننده می باشند که چندان مناسب و استاندارد نیست.  اگر کیف کوله دارای چرخ می باشد که کودک بتواند راحت تر کیف خود را حمل نمایید. چک کنید که دوخت های چرخ به کیف کیفیت خوبی داشته باشد و گوشه ای از آن بیرون نزده باشد که در نتیجه باعث جدا شدن سریع چرخ ها از کیف شود. این موضوع برای دسته حمل کننده کیف نیز وجود دارد که جنس آلومینیومی خوبی داشته باشد و بتواند توان حمل کیف با وزن آن را داشته باشد و زود خم و شکسته نشود.

چمدان ارزان

خرید چمدان برای سفر شاید درد دید اول ساده و آسان به نظر برسد اما جزییات بسیاری وجود دارد که می تواند باعث شود یک خرید خوب و یا حتی خرید بد داشته باشیم. بسیاری از ما برای خرید همیشه سراغ اجناسی می رویم که گران هستند و فکر می کنیم که گران بودن دلیل بر داشتن کیفیت خوب و عالی می باشد. اما اینطور نیست می توان با خرید اجناس داخلی با قیمت متوسط نیز یک خرید عالی و با دوام داشت.

چمدان

برای خرید چمدان ارزان بهتر است به سراغ خرید برندهای داخلی بروید . در سال های گذشته بسیاری از برندهای داخلی کیفیت کار خود را بالا برده اند و به دلیل تولید داخل بودن قیمت را پایین نگه داشته اند تا در بازار کار به فروش بیشتری برسند. خرید از برندهای داخلی این مزیت را دارد که هم گارانتی در دسترس شما خواهد بود و هم اینکه می توانید اطمینان داشته باشید این چمدان ها برای موقعیت و شرایط و آب و هوای داخلی و ایران ساخته شده است.

اما دقت کنید که خرید چمدان ارزان نباید مانع از یک خرید خوب و با کیفیت شود. شما باید مطابق معمول برای خرید تمام جوانب را بسنجید و همه موارد را بررسی نمایید. از جمله اینکه چرخ های چمدان روان هستند و یا خیر. اینکه دوخت ها به خوبی انجام شده و زیپ های چندان روان و سریع هستند و یا کمی کند بوده و در اصطلاح گیر می کنند.قاب چمدان در افزایش استحکام بسیار تاثیر دارد حتما این موضوع را بررسی نمایید. جنس چمدان در صورت برزنتی بودن بهتر است که ضد آب نیز باشد.

کیف لپ تاپ

کیف لپ تاپ به عنوان یک ابراز و وسیله برای کمک به حمل ساده لپ تاپ می باشد که در عین حال از آسیب های وارده به لپ تاپ نیز جلوگیری می کند. انواع مختلفی از کیف لپ تاپ وجود دارد که شما بنا به نیازی که دارید می توانید آن را خریداری نمایید همچنین بودجه شما نیز در این زمینه می تواند تصمیم گیرنده نهایی باشد.

اگر قرار است لپ تاپ را در مسافت های طولانی حمل نمایید و یا اینکه دانشجو نیز هستید بهترین گزینه برای خرید کیف لپ تاپ کیف های کوله پشتی هستند . این کیف ها علاوه بر خمل ساده تر به شما این امکان را می دهند که لوازم جانبی دیگر را نیز در این کیف قرار دهید.

کیف لپتاپ

اما اگر فردی هستید که قرار است در شرکت و جلسات بسیار رسمی حاضر باشد نیاز به کیف شیک و رسمی برای حمل لپ تاپ خود دارید که می توانید به سراغ انتخاب کیف های دستی و خصوصا چرم بروید این کیف ها تنها عیبی که دارند این است که کاملا فیکس لپ تاپ بوده و دیگر نمی تواند لوازم جانبی چندانی همراه با آن داخل کیف قرار داد.

برخی از افراد دیگر تمایل دارند که لپ تاپ را همراه با یک پوشش داخل کیف قرار دهند تا آسیب های احتمالی وارده را تا حد بالایی کاهش دهند. عمده قسمت این آسیب ها مربوط به خط و خش های روی بدنه لپ تاپ می باشد. برای این منظور می توانید از کاورهای  لپ تاپ استفاده نمایید که جنسی از جیر و الیاف کششی دارند و مانند یک کیسه هستند که سر آن با بند و دکمه بسته می شود و تا حدودی هم می تواند ضخیم باشد که از فرورفتگی هایی که به دلیل ضربه به لپ تاپ ایجاد می شود جلوگیری کند.