نمایشی با ۱۶۰ هزار نفر تماشاچی در روزهای کرونایی

منبع: ایران آرت

113

1399/1/27

18:33


پخش آنلاین تئاتر موزیکال "غرور و تعصب" با اقبال بسیار خوب روبه رو شد.

ایران آرت: بیش از ۱۶۰ هزار نفر از ۱۴ کشور مختلف به تماشای نمایش "غرور و تعصب" به صورت آنلاین نشستند.

این تماشاگران در دوران شیوع کرونا از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، سنگاپور، استرالیا، آلمان و انگلستان روز ۱۰ آوریل نمایش آنلاین رایگان این اجرا را تماشا کردند. در مقایسه باید گفت یک سالن تئاتر برادوی ۱۲۵۰ صندلی دارد.

به گزارش مهر، "استریمینگ موزیکال" که نمایش آنلاین این موزیکال را برعهده داشت این امکان را فراهم آورد که جمعه شب و شنبه در سه نوبت این نمایش استریم شود و علاقه‌مندان از گوشه و کنار جهان بتوانند آن را رایگان تماشا کنند.

افتتاحیه این رویداد به صورت آنلاین به میزبانی لورا اوسنس نامزد ۲ جایزه تونی برگزار شد.

متن این نمایش توسط پل گوردون نامزد جایزه تونی نوشته شده و کارگردانی آن توسط رابرت کلی و طراحی حرکات موزون آن توسط دوتی لستر وایت انجام شده است.

نمایش "غرور و تعصب؛ موزیکال" در حین اجرا در پائولو آلتو در سیلیکون ولی فیلمبرداری شده بود. این نمایش اولین بار ۴ دسامبر ۲۰۱۹ روی صحنه رفته بود و تا ۴ ژانویه ۲۰۲۰ با شکستن رکورد در گیشه، به کار خود پایان داد.

قرار است یک نمایش موزیکال دیگر با عنوان "با هری ازدواج کن" نیز در یکی ۲ هفته آینده به صورت آنلاین نمایش داده شود. این نمایش سال ۲۰۱۷ در برادوی روی صحنه رفت و از آن یک نسخه تصویری نیز تهیه شد. این نمایش موزیکال درباره هری کوچک است و پدرش که با هم در رستورانی در یک دهکده شرقی کار می‌کنند و شری یک کارآفرین مشتاق هم کار آنها را دنبال می‌کند. متن این کمدی موزیکال را جنیفر آر. منوچهریان نوشته است.

هم "غرور و تعصب" و هم "با هری ازدواج کن" توسط تام پالوم برای استریم کردن نمایش‌های موزیکال تهیه شده‌اند.

این سرویس استریم اقتباس پل گوردون از "اما" نوشته جین آستن را نیز در دسترس مخاطبانش قرار می‌دهد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو