وعده‌های هیجان‌انگیز زن شگفت‌انگیز به طرفداران سینما

منبع: ایران آرت

98

1399/1/27

19:40


گل گدوت، بازیگر فیلم "زن شگفت‌انگیز" درباره داستان فصل دوم توضیحاتی را ارائه کرد و وعده داد با بازگشت کریس پاین، قسمت جدید سریال هیجان‌انگیز خواهد بود.

فیلم "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" علی‌رغم اینکه اکرانش به تأخیر افتاد، اما همچنان انتظار می‌رود یکی از فیلم‌های پرفروش تابستان باشد چرا که تاریخ اکران آن تنها یک ماه به تعویق افتاد. "گل گدوت" ستاره‌ی این فیلم ابرقهرمانی در نقش "پرنس دایانا" یا "زن شگفت‌انگیز" به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی "امپایر" از تفاوت‌های "۱۹۸۴" نسبت به قسمت اول گفته است.

گدوت توضیح می‌دهد: "قسمت اول داستانی در گذشته روایت می‌کرد، در مورد تبدیل شدن دایانا به "زن شگفت‌انگیز" بود. او زنی ساده‌لوح بود و پیچیدگی‌های زندگی را درک نمی‌کرد. یک موجود خام. در این فیلم، اینگونه نخواهد بود. دایانا تکامل پیدا کرده. او بالغ‌تر و زیرک‌تر شده. با این حال، بسیار تنهاست. تمامی اعضای گروهش را از دست داده و محتاط است. و سپس اتفاقی دیوانه‌وار روی می‌دهد."

این اتفاق "دیوانه‌وار" بازگشت ناگهانی "استیو ترور" معشوق دایانا در قسمت اول با بازی "کریس پاین" است. بخشی از جذابیت قسمت دوم کشف چگونگی این بازگشت پس از گذشت چند دهه بدون پدید آمدن تغییر ظاهری است. بدیهی است که این راز تا زمان اکران فیلم فاش نمی‌شود. 

​به گزارش ۳۰نما، "پتی جنکینز" کارگران فیلم برای موفقیت قسمت دوم حساب ویژه‌ای روی بازگشت "کریس پاین" باز کرده از این جهت که هواداران واکنش‌های مثبتی به نقش او در قسمت قبلی نشان دادند. گدوت می‌گوید: "کریس بخشی ناگسستنی از فیلم و موفقیت آن بود و از آن‌جا که من و پتی و او از همکاری با یکدیگر لذت بردیم، همگی تمایل داشتیم که بازگردد. پتی و "جف جانز" [نویسنده‌] استیو را به بهترین نحو بازمی‌گرداند."

زن شگفت انگیز

جنکینز کارگردان ۴۸ ساله فیلم اخیراً اعلام کرد که کارش با "زن شگفت‌انگیز" تمام نشده و می‌خواهد قسمت سوم فیلم را بسازد. او در مصاحبه با "سای‌فای‌نو" می‌گوید: "سعی می‌کنم زیاد به قسمت سوم فکر نکنم زیرا به هر فیلم باید در زمان خودش پرداخت اما قطعاً مسائلی وحود دارند که کاویده نشده‌اند و باید دید این امکان وجود دارد یا نه."

او اضافه می‌کند که با توجه به انتظاراتی از قسمت اول وجود داشت احساس می‌کند مردم منتظر شکست خوردنش بودند: "هر فیلم برای تحت تأثیر قرار دادن مردم و متمایز شدن مشکلات خودش را دارد. "زن شگفت‌انگیز" بسیاری را غافلگیر کرد بنابراین در مورد دنباله‌، بیش از همیشه منتظر شکست خوردن فیلم‌اند. این است که همان شرایط حاکم است و همه می‌گویند: "زن شگفت‌انگیز؟ نه، از پس آن برنمی‌آیی.""

داستان "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" از سال ۱۹۱۸ به دهه‌ی ۱۹۸۰ می‌پرد. مجله‌ی "امپایر" از دو پوستر جدید فیلم نیز رونمایی کرده است. دیگر ستارگان فیلم شامل "پدرو پاسکال" و "کریستن ویگ" می‌شوند. "زن‌ شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" ۱۴ آگست اکران می‌شود اما این اتفاق بستگی به وضعیت ویروس کرونا و بازگشایی سالن‌های سینما دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو