بیوگرافی سهیل مهرزادگان + زندگی شخصی و هنری، آهنگ های و عکس های همسرش

بیوگرافی سهیل مهرزادگان + زندگی شخصی و هنری، آهنگ های و عکس های همسرش


منبع: تاپ ناز

214

1399/1/27

20:36


سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان یکی از خواننده های جوان موسیقی پاپ است که در سال 98 معروف شده است. او با وجود سن کمی که دارد، توانسته است بسیار به موفقیت برسد. در این بخش بیوگرافی کامل او را می خوانید و اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و هنری او و عکس های همسرش را گردآوری کرده ایم. در ادامه آهنگ های معروف او را برای دانلود قرار داده ایم.

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان خواننده جوان پاپ کشور متولد 27 خرداد ماه سال 1377 در شهر تهران است و چند سالی می شود در زمینه موسیقی فعالیت داشته است. او با آهنگ با پرسه به شهرت رسید.

سهیل مهرزادگان

شروع فعالیت موسیقی

او از سن 15 سالگی موسیقی را شروع کرد و به خوانندگی علاقه مند شد. او در همان ابتدای کار زیر نظر موسسه فرهنگی اکسیر نوین کارش را شروع کرد و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را گرفت و سپس اولین آهنگ خود به نام پرسه را منتشر کرد.

سهیل مهرزادگان

از آهنگ های موفق او می توان به آهنگ پرسه و آهنگ لالایی اشاره کرد که باعث مطرح شدن این خواننده شد. او علاوه بر خوانندگی کار تنظیم آهنگ را هم انجام می دهد.

سبک خواندن و صدای زیبای او سهیل مهرزادگان باعث شد که او خیلی زود معروف شود و حتی کد پیشواز آهنگ های او در دو سرویس همراه اول و ایرانسل بسیار محبوب شود.

سهیل مهرزادگان

مهمان دورهمی مهران مدیری

او در تاریخ 5 فروردین سال 99 در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری حضور پیدا کرد. در این برنامه یکتا ناصر مهمان برنامه بود و سهیل هم چند آهنگ اجرا کرد.

سهیل مهرزادگان

همسر سهیل مهرزادگان

سهیل با 22 سال سن هنوز مجرد است و هیچ اطلاعاتی در مورد متاهل بودن او منتشر نشده است.

بخوانید: بیوگرافی آرون افشاربیوگرافی علی خدابنده

سهیل مهرزادگان

پیج اینستاگرام سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان بتازگی فعالیت موسیقیایی را شروع کرده است ولی با این وجود تعداد زیادی دنبال کننده دارد و اکنون نزدیک به 250 هزار فالوور دارد. برای دنبال کردن فعالیت های او می توانید وارد پیج اینستاگرام او به آدرس soheilmehrzadegan_official شوید.

سهیل مهرزادگان

منبع: Instagram

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو