مدل بلوز مجلسی در انواع طرح های شیک با استایل های جذاب

مدل بلوز مجلسی در انواع طرح های شیک با استایل های جذاب


منبع: آرگا

1,699

1398/4/5

12:04


مدل بلوز مجلسی در انواع طرح های ساده و گلدار و کار شده موجود هستند که انتخاب هر یک این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

بلوز از انواع لباس های پرکاربرد برای خانم ها و دختران جوان است که در انواع طرح های مجلسی و ساده و اسپرت و … موجود می باشد و شما می توانید از این لباس کاربردی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل بلوز مجلسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت بهره را ببرید.

مدل بلوز مجلسی با طرح های شیک و زیبا

طرح و رنگ بلوز مجلسی را اگر بدرستی انتخاب کنید و در کنار آن از اکسسوری های زیبا و بی نظیری استفاده نمایید تیپ و ظاهر شما شیک و جذاب تر به نظر می رسد از این رو بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب مدل بلوز مجلسی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند تا ظاهری متفاوت و ایده آل داشته باشند.

بلوز مجلسی حریر

طرح های بلوز مجلسی زنانه و دخترانه

بلوزهای مجلسی در انواع مدل های کار شده و ساده دوخته می شوند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی ساده داشته باشید بهتر است بلوز های ساده مجلسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید. بلوزهای مجلسی کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و این طرح بلوزها برای خانم های امروزی و به روز انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

در دوخت برخی از بلوزهای مجلسی از آستین های خاص و متفاوت استفاده می شود که این طرح بلوزها بی نظیر و منحصر به فرد هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری جذاب داشته باشید بهتر است این بلوزها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

بلوزهای مجلسی همچنین در انواع طرح های آستین دار و آستین سه ربع دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید از جواهرات و ست انگشتر و ساعت زیبایی استفاده نمایید بهتر است بلوزهای آستین سه ربع را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل بلوز ساده

بلوز مجلسی دخترانه

بلوز مجلسی زیبا و شیک

بلوز گیپور و شیک

بلوز مجلسی و ساده

بلوز مشکی دخترانه

مدل بلوز مجلسی زیبا و شیک

طرح بلوز مجلسی

بلوز ساده مجلسی

بلوز ساده و پوشیده مجلسی

مدل بلوز ساده

مدل بلوز کره ای دخترانه

بلوز مجلسی

بلوز طرح دار دخترانه

بلوز مجلسی

بلوز زنانه مجلسی

بلوز مجلسی طرح دار

مدل بلوز طرح دار دخترانه

بلوز آستین دار

بلوز شیک دخترانه

بلوز سفید

بلوز سفید مجلسی

بلوز شیک و زیبا مجلسی

طرح بلوز دخترانه

بلوز شیک و زیبا

بلوز دخترانه و شیک

بلوز مجلسی طرح دار

بلوز طرح دار و شیک

بلوز مجلسی زنانه

مدل بلوز جدید

بلوز آستین دار مجلسی

بلوز سفید و زیبا

بلوز مجلسی دخترانه

بلوز طرح دار دخترانه

بلوز طرح دار دخترانه

بلوز گلدار دخترانه مجلسی

انتخاب رنگی مناسب برای بلوز مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا رنگ لباس می تواند روی ظاهر و چهره خانم ها تاثیر زیادی داشته باشید. بلوزهای مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن دوخته می شوند که بلوزهای رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین خانم ها با فرم اندام مختلف می توانند از این طرح بلوزها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایند.

اگر شما دارای فرم اندام لاغر و متناسبی هستید بهتر است بلوزهای مجلسی رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا ظاهر و تیپ تان ایده آل و متفاوت به نظر برسد.

بلوز دخترانه طرح دار

 بلوز طرح دار مجلسی

بلوز مجلسی پوشیده

بلوز دخترانه شیک و طرح دار

بلوز مجلسی زیبا و شیک

بلوز مجلسی پوشیده

بلوز مجلسی زیبا و شیک

بلوز دخترانه خاص و مجلسی

بلوز مجلسی مشکی

بلوز مشکی مجلسی

بلوز مجلسی

مدل بلوز آستین دار دخترانه

بلوز مجلسی مشکی

بلوز دخترانه شیک و جذاب

بلوز زنانه گیپور

بلوز گیپور شیک و مجلسی

بلوز طرح دار زنانه

مدل بلوز و دامن شیک و مجلسی

بلوز ساده مجلسی

بلوز ساده مجلسی زنانه

بلوز مجلسی طرح دار

مدل بلوز دخترانه طرح دار و جذاب

در این مطلب با انواع مدل بلوز مجلسی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها بلوزی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو