تعبیر خواب راسو, دیدن حیوان راسو در خواب چه مفهومی دارد؟

منبع: آرگا

422

1399/1/28

18:37


دیدن راسو در خواب به نشانه دزد است، اگر راسو به خانه یا دکانی وارد شود، یعنی دزد آنجا را می زند، کشتن راسو به معنای گرفتار شدن دزد است و داشتن راسوی خانگی به معنای دزد خانگی و آشنا می باشد، در ادامه تعبیر خواب راسو را می خوانید.

راسو جانوری جونده، گوشت خوار و پستاندار است که دارای اندامی کشیده و کوچک می باشد و نیز این جانوران، توانایی خوبی برای کندن زمین و بالا رفتن از درختان دارند، در صورتی که می خواهید از تعابیر گوناگون معبران اسلام درباره راسو آگاهی پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

تعبیر خواب راسو به روایت تعبیرگران مختلف

دیدن راسو در خواب می تواند نمادی از دوستی و حیله گری باشد. همچنین اگر در خواب ببینید که راسویی به شما حمله می کند، بیانگر حمله کردن دختری جوان به شما می باشد و شما باید بیشتر مراقب باشید و در مقابل این تحریک ها، از انجام هر نوع عکس العملی خودداری کنید.

 تعبیر رویای راسو

دیدن راسوی سفید به معنای توجه کردن به حیوانات خانگی و مراقب سلامتی آنها بودن است. همچنین دیدن این خواب، بیانگر بیماری و مرگ حیوان خانگی نیز می باشد.

حال اگر راسوی خاکستری را در خواب ببینید، یعنی اینکه در برخی موارد مجبورید، حقه بزنید و در خانواده تان همچون روباه، رفتاری حیله گرانه و آرام دارید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

تعبیر خواب مطیعی تهرانی

دسدن راسو در عالم رویا به نشانه رویارویی با دزد است، بنابراین اگر ببینید که راسویی در مزرعه یا خانه تان زندگی کرده و در آنجا سکونت دارد به نشانه آن است که دزد خانگی دارید، دزدی که آشنا بوده و کم کم مالتان را می برد.

اغلب تعبیرگران اسلامی، دیدن راسو در خواب را به دزد تعبیر کرده اند، بنابراین اگر در خواب ببینید که به یک راسو غذا می دهید، یعنی اینکه مالتان را به کسی داده و در غیر این صورت نیز وی خود آن را برده و می دزدد.

 تعبیر خواب راسو

در صورتی که ببینید، راسویی را شکار کرده و کشتید به نشانه آن است که شخص دزد و بدنیتی را که به مالتان چشم دارد، از خود دور می کنید.

تعبیر خواب ابن سیرین

ابن سیرین نیز دیدن راسو در خواب را به دزد تفسیر کرده است، بنابراین اگر کسی در خواب ببیند که در خانه یا مغازه اش راسویی وارد شد، بیانگر آن است که به آنجا دزد زده و چیزی را می دزدد.

اگر راسو را بکشد، یعنی اینکه دزد را می گیرد و در صورتی که گوشت راسو می خورد و یا اینکه چیزی از اندام راسو را در دست داشت، به نشانه آن است که مالی را از دزد پس می گیرد.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر کسی در خواب ببیند که گوشت راسو می خورد به نشانه آن است که مال دزدی خورده است.

اگر کسی در خواب ببیند که راسویی وی را انتخاب کرد، به معنای آن است که بیمار شده و نیز شفا پیدا می کند. همچنین در صورتی که در خواب با راسو جنگ و پیکار می کرد، اما بر وی پیروز شد به نشانه آن است که بر دزد مسلط می شود و وی را شکست می دهد.

تعبیر خواب راسو به روایت امام صادق (ع)

دیدن  راسو از دیدگاه امام صادق (ع) بر ۳ وجه است :

  • اندوه و غم
  • درد
  • بیماری

تعبیر خواب از سرزمین رؤیا ها

دیدن پوست راسو در خواب به نشانه موفقیت و شانس است.

اگر ببینید که در حال خریدن پوست راسو هستید یا خریده اید، یعنی اینکه پولتان را پس انداز کنید.

تفسیر خواب راسو

فروختن پوست راسو نیز می تواند به نشانه آن باشد که عده ای سرتان را کلاه خواهند گذاشت.

امیدورایم این مطلب برایتان سودمند بوده باشد، در صورت تمایل برای آگاهی از انواع تعبیر خواب سگ، تعبیر خواب هشت پا، تعبیر خواب آسانسور و … که در مطالب قبلی به اشتراک گذاشته ایم، می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو