نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از فروردین احیا می‌شود

منبع: برترین ها

90

1399/1/29

00:28


رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: از اول فروردین نظام رتبه بندی فرهنگیان را مجدا احیا و اجرا خواهیم کرد و جزئیات طرح پیشنهادی، شنبه نهایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر: محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: امروز جلسه‌ای با حضور اعضا سازمان اداری و استخدامی، آموزش و پرورش و اکثر تشکل‌های فرهنگی برگزار شد، در این جلسه مسئولین دولتی درباره امتیازات فصل دهم و رتبه بندی، اظهار کردند که ما در ۹۸ هرد و موضوع رو اجرایی کردیم اما نمایندگان تشکل‌های فرهنگی معتقد بودند با اینکه هر دو اجرا شد اما رتبه بندی کردن فرهنگیان از مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی عملاً با این افزایش ۵۰ درصدی به هم خورد و کسانی که رتبه پایین‌تر بودند به اندازه رتبه بالاتر بهره مند شدند که این هدف رتبه بندی را که افزایش انگیزه فرهنگیان بود را به هم زد.

نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از فروردین احیا می‌شود

وی ادامه داد: بنظر بنده انتقاد فرهنگیان به جا است، دولت دو هزار و دویست میلیارد تومان برای رتبه بندی و بودجه کلان دیگری را برای افزایش ۵۰ درصدی پرداخت کرد اما این منجر به رضایت فرهنگیان نشده است.

نوبخت افزود: به همین جهت جمعبندی این شد که نظام رتبه بندی فرهنگیان را مجدا احیا و اجرا کنیم. بدین ترتیب از فرودین امسال نظام رتبه را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: اینکه با چه سازوکاری در قالب قانون این کار را انجام دهیم که عدالت و رفع تبعیض انجام شود، فردا نمایندگان در سازمان تشریف می‌اروند و پس فردا نیز با حضور بنده طرح پیشنهادی را نهایی خواهیم کرد وبلافاصله از ۱ فروردین آن‌را اجرایی خوهیم کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو