برگزارکنندگان مراسم ختم در ماهشهر دستگیر شدند

برگزارکنندگان مراسم ختم در ماهشهر دستگیر شدند


منبع: دوستان

131

1399/1/30

14:38


دادستان ماهشهر با حضور پنهانی در یک مراسم سوگواری که با وجود هشدارهای ستاد مقابله با کرونا در شهر برگزار شده بود دستور دستگیری برگزارکنندگان مراسم را صادر کرد.

www.dustaan.com - برگزارکنندگان مراسم ختم در ماهشهر دستگیر شدند

به گزارش میزان، عصر پنجشنبه در فاز ۳ بندر ماهشهر خانواده‌ای برخلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم و تیراندازی هوایی کردند.دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر به محض اطلاع از برگزاری این مراسم به طور ناشناس در محل حضور یافت و دستورات لازم برای برخورد با هنجارشکنان را صادر کرد.
محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: در پى برگزاری مراسم فاتحه و تجمعی که در خیابان پانزدهم فاز ۳ برگزار شده بود به صورت ناشناس در محل حاضر شدم و با صدور دستور ویژه و حضور فعال نیروى انتظامى تعدادی از عاملان دستگیر و بازداشت شدند. دستگاه قضایی با قاطعیت با برگزارکنندگان مراسمی که موجب تجمع مردم می‌شود برخورد خواهد کرد.
وی افزود: متأسفانه هنوز عده‌اى خطر سرعت شیوع ویروس کرونا را درک نکرده‌اند یا نمی‌خواهند درک کنند و باوجود این همه تذکر و آموزش و هشدار اقدام به برگزارى مراسم و تجمع می‌کنند. دوباره هشدار می‌دهم با توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان مبنى بر شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسم به لحاظ عدم رعایت فاصله اجتماعى، وفق قانون با بانیان هرگونه مراسمى که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومى بشدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

پربیننده ترین مطالب
به اشتراگ بگذارید!
  تلگرام لینکداین توئیتر پینترست واتس آپ کلوب فیسبوکــ فیسنما
برچسب ها
/ مجله دوستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو