سلبریتی هایی که بعد از ۴۰ سالگی ازدواج کردند

سلبریتی هایی که بعد از ۴۰ سالگی ازدواج کردند


منبع: روزیاتو

242

1399/1/30

16:46


بعضی اعتقاد دارند عشق و عاشقی مختص جوان ها است. اما حقیقت آن است که ما آدم ها در هر سنی می توانیم عشق را تجربه کنیم و وقتی هم که زمانش برسد در دام عشق گرفتار خواهیم شد و هیچ راه فراری از آن نخواهیم داشت. ماجرای زندگی عاشقانه ی بعضی سلبریتی ها هم نشان داده گاهی ممکن است نیمه ی گمشده مان را دیرتر از بقیه پیدا کنیم اما این انتظار ارزشش را دارد.

در ادامه به سلبریتی هایی خواهیم پرداخت که بعد از ۴۰ سالگی ازدواج کردند.

دواین جانسون

ازدواج سلبریتی ها بعد از چهال سالگی

سن در زمان ازدواج: ۴۷

همسر: لورن هاشیان

دواین «راک» جانسون و لورن هاشیان در جریان فیلمبرداری فیلم «نقشه بازی» (The Game Plan) در سال ۲۰۰۷ با یکدیگر آشنا شدند و طولی نکشید که رابطه ی عاشقانه ی خود را آغاز کردند. آن ها بعد از ۱۲ سال زندگی با یکدیگر و با داشتن ۲ دختر بالاخره در سال ۲۰۱۹ در ایالت هاوایی ِ آمریکا باهم ازدواج کردند.

جورج کلونی

سن در زمان ازدواج: ۵۲

همسر: امل علم الدین

جورج کلونی که یکی از عذب های معروف هالیوود بود، بعد از آشنایی با امل علم الدین که وکیل کارکشته ای است، از زندگی مجردی دست شست. این زوج بعد از کمتر از یک سال رابطه ی عاشقانه، در سپتامبر ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند.

کامرون دیاز

سن در زمان ازدواج: ۴۲

همسر: بنجی مدن

کامرون دیاز و بنجی مدن، موزیسین آمریکایی، خیلی زود دلباخته ی یکدیگر شدند و بعد از گذشت تنها ۱۰ ماه از اولین ملاقات شان، با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج هم ثابت می کنند اگر آدم مناسب تان را پیدا کرده باشید خودتان هم می توانید به این موضوع پی ببرد.

ایمی آدامز

سن در زمان ازدواج: ۴۱

همسر: دارن لی گالو

ایمی آدامز، بازیگر مشهور هالیوودی گرچه در سال ۲۰۱۶ با نیمه ی گمشده ی خود، دارن لی گالو ازدواج کرد، اما آن ها از سال ۲۰۰۱ یکدیگر را می شناسند و و در سال ۲۰۰۸ باهم نامزد کردند. بعضی چیزها ارزش انتظار را دارد.

بروس ویلیس

سن در زمان ازدواج: ۵۴

همسر: اِما همینگ

برای بروس ویلیس و اِما همینگ، مدل و هنرپیشه ی انگلیسی- آمریکایی، همه چیز بسیار سریع اتفاق افتاد. آن ها در سال ۲۰۰۷ با یکدیگر بر سر یک قرار عاشقانه رفتند و تا مرز پایان رابطه هم رفتند اما به گفته ی ویلیس آن ها «دیوانه وار عاشق یکدیگر شده بودند». دو سال بعد ویلیس و اِما با یکدیگر ازدواج کردند و هنوز هم زندگی خوشی در کنار همدیگر دارند.

سلما هایک

سن در زمان ازدواج: ۴۲

همسر: فرانسوا هانری پینو

سلما هایک و فرانسوا هانری پینو، تاجر فرانسوی، نه یکی بلکه دو عروسی برای خود در سال ۲۰۰۹ برگزار کردند. مراسم اول در روز ولنتاین یا همان روز عشق برگزار شد و دومی ۲ ماه بعد در ونیز، شهر زیبا و رمانتیک ایتالیا.

جولیان مور

سن در زمان ازدواج: ۴۳

همسر: بارت فرویندلیش

جولیان مور و بارت فرویندلیش، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی، در سال ۱۹۹۷ در جریان ساخت فیلم The Myth of Fingerprints با یکدیگر آشنا شدند. فرویندلیش کارگردان کار بود و مور بازیگر آن. این زوج ۶ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. نزدیک به ۱۷ سال از ازدواج جولیان و بارت می گذرد و آن ها هنوز زندگی خوشی در کنار یکدیگر دارند.

دنیل کریگ

سن در زمان ازدواج: ۴۳

همسر: ریچل وایس

کریگ و وایس در سال ۲۰۱۱ طی یک مراسم مختصر ازدواج خود را جشن گرفتند. فقط ۴ نفر در مراسم عروسی آن ها شرکت داشتند که ۲ تای دختر کریگ و پسر وایس از ازدواج قبلی شان بودند.

جسیکا چستین

سن در زمان ازدواج: ۴۰

همسر: جان لوکا پاسی دِ پرپوزولو

جسیکا چستین از اعضای خاندان سلطنتی ایتالیا محسوب می شود چون همسرش جان لوکا، یک کنت ایتالیایی و از خانواده ای اشرافی است. این زوج در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۷ باهم ازدواج کردند و گرچه این وصلت باعث نشد چستین عنوان سلطنتی بگیرد، اما او قطعاً از اینکه توانسته نیمه ی گمشده اش را پیدا کند خوشحال است.

ریچارد گیر

سن در زمان ازدواج: ۶۹

همسر: آلخاندرا سیلوا

ریچارد گیر بعد از ۲ ازدواج ناموفق و در آستانه ی ۷۰ سالگی، عشق را بار دیگر با آلخاندرا سیلوا تجربه کرد. سیلوا اهل اسپانیا است و در حوزه ی تبلیغات فعالیت دارد. این زوج هم ثابت می کنند که ما هیچ وقت نمی دانیم که سرنوشت چه زمانی شروع دوباره ای برایمان رقم خواهد زد.

هیو گرانت

سن در زمان ازدواج: ۵۸

همسر: آنا ابرستاین

هیو گرانت و همسر سوئدی اش، آنا ابرستاین، بعد از ۶ سال زندگی با یکدیگر و با داشتن ۳ فرزند، دست آخر در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند.

الک بالدوین

سن در زمان ازدواج: ۵۴

همسر: هیلاریا توماس

الک بالدوین دیوانه وار و خیلی زود شیفته ی هیلاریا توماس، مربی یوگا، شد و آن ها بعد از گذشت یک سال از اولین ملاقات شان با یکدیگر ازدواج کردند. الک و هیلاریا حالا ۴ فرزند دارند و اعلام کرده اند که فرزند پنجم آن ها در آوریل ۲۰۲۰ به دنیا خواهد آمد.

هریسون فورد

سن در زمان ازدواج: ۶۸

همسر: کالیستا فلاکهارت

هریسون فورد و کالیستا فلاکهارت، هنرپیشه ی آمریکایی، با آنکه رابطه ی عاشقانه ی خود را از سال ۲۰۰۲ شروع کردند اما هیچ عجله ای برای ازدواج به خرج ندادند. فورد در روز ولنتاین سال ۲۰۰۹ از فلاکهارت خواستگاری کرد و یک سال بعد این زوج با یکدیگر ازدواج کردند.

لیسا بونت

سن در زمان ازدواج: ۵۰

همسر: جیسون موموآ

به گفته ی خود جیسون موموآ، علاقه ی او به لیسا بونت به زمانی برمی گردد که او یک پسربچه ی ۸ ساله بود و بونت را در تلویزیون دیده بود. پس تعجبی ندارد که وقتی آن ها بالاخره در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ملاقات کردند، بونت هم دلباخته ی موموآ شد و رویای این مرد بالاخره به حقیقت پیوست. این زوج در سال ۲۰۱۷ رسماً با یکدیگر ازدواج کردند و حالا هم ۲ فرزند دارند.

بیشتر بخوانید:

زنان سلبریتی که اولین بار بعد از ۴۰ سالگی بچه دار شدند

۱۰ زوج مشهوری که اختلاف سنی زیادی با یکدیگر دارند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو