خلاصه داستان قسمت ۸۳ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۸۳

منبع: کولاک

263

1399/1/30

20:52


داستان کامل قسمت ۸۳ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۸۳ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۸۳ سریال ترکی استانبول ظالم

قسمت ۸۳ سریال ترکی استانبول ظالم

ندیم توضیح می‌دهد که در چشم های شنیز، ترس و در جنک تعجب را حس کرده است. اما نتوانسته از جمره چیزی بفهمد. از زمانی که جمره در مزرعه گفته که همانند بقیه به او دلسوزی میکرده، دیگر چیزی حس نمی‌کند. نریمان به خانه جرن می‌رود و آمدن ندیم را به او تعریف می‌کند. صبح روز بعد، آگاه تدارکات بازگشت ندیم را چیده و اتاق ندیم حاضر است. او با استرس در حیاط قدم می‌زند. ندیم و دکترش در راه خانه هستند. شنیز از پنجره به بیرون خیره شده است. جنک می‌پرسد که آیا حاضر است؟ شنیز می‌گوید که انسان برای قیامت نمی‌تواند حاضر باشد.

صبح روز بعد، ندیم به دیدن دکتر روانپزشک (اویا خانم) رفته است. دکتر از نزدیک شدن ندیم به جرن تعجب کرده زیرا می‌داند که جرن آدم خطرناکی برای ندیم است. ندیم از سوال جواب های دکتر خسته می‌شود و می‌خواهد جلسه را تمام کند. دکتر نمی‌تواند بفهمد که ندیم چه نقشه ای در سر دارد. او هر جلسه درمانی اش را با میکروفون ضبط می‌کند.

ندیم روبروی عمویش ایستاده و می‌خواهد که جرن را به خانه اش بازگرداند. آگاه با عصبانیت می‌گوید که این دختر را در خانه اش راه نمی‌دهد. ندیم بلافاصله می‌گوید: « اینجا خونه منه» آگاه که جلوی افراد خانواده اش خورد شده، بیرون می‌رود.

ندیم و جرن در کافی شاپ نشسته اند. ندیم با جنک تماس می‌گیرد تا او و جمره را دعوت کند. جرن به ندیم می‌گوید: « تو از اولش هم جمره رو دوست داشتی من میتونم بهت کمک کنم چون منم جنک رو می‌خوام. به همه میگم این بچه از جنکه.

آن شب سحر دخترش را نصیحت می‌کند که تنها نماند و دنبال شوهرش برود. جمره در مورد رفتن جنک عذاب وجدان دارد و به او زنگ میزند. اما گوشی جنک خاموش است و جمره برایش پیغام می‌گذارد:« میدونم که ازدواج ما واقعی نیست ولی از رفتنت ناراحت شدم. میام اونجا حرف بزنیم.»

اگاه و جرن به اتاقی در بانک می‌روند و جلوی جرن کیفی پر از پول می‌گذارند. جرن با دیدن آن همه پول چشمانش برق می‌زند. آگاه قبل از اینکه پولی رد و بدل شود، به جرن برگه طلاقی می‌دهد تا امضا کند. در قرارداد نوشته شده که جرن بعد از طلاق باید به آمریکا برود و حق بازگشت ندارد.

جنک به مادرش می‌گوید که کاش نقشه پدرش را خراب نمی‌کرد و اینگونه جرن گورش را گم می‌کرد. شنیز می‌گوید که خودش حساب جرن را می‌رسد. آگاه ماجرایی که با جرن داشته را به ندیم تعریف می‌کند و بخاطر اینکارش معذرت می‌خواهد.

/ قسمت ۸۳ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو