بیوگرافی هاکان کاراهان بازیگر نقش نادر در سریال سیب ممنوعه + عکس

منبع: کولاک

1,252

1399/1/31

15:00


بیوگرافی هاکان کاراهان بازیگر نقش نادر در سریال سیب ممنوعه همچنین جدیدترین عکس و آدرس اینستاگرام هاکان کاراهان بازیگر مشهور ترکیه ای در این مطلب. سریال ترکی سیب ممنوعه yasak elma علاوه بر پر طرفدار بودن در ترکیه، در بین ایرانیان نیز از محبوبیت بالای برخوردار است. این سریال، مجموعه‌ای عاشقانه – درام است که نمایش بی نظیری از تمایلات، احساسات و دروغ‌ها را دارد. این درام عاشقانه برخلاف سایر سریال‌های معروف ترکیه‌ای سعی دارد روابط میان افرادی را نشان دهند که از طبقه‌های مختلف جامعه هستند.

هاکان کاراهان بازیگر نقش نادر

هاکان کاراهان بازیگر نقش نادر

سریال سیب ممنوعه یکی از طولانی ترین سریال های درام ترکی است. داستان ساده اما پر کشش این سریال باعث شده تا مخاطبان زیادی ماجراهای هر قسمت از آن را دنبال کنند. این سریال به چند زبان در چندین کشور ترجمه و دوبله شده است.

در این سریال هاکان کاراهان بازیگر مشهور ترک در نقش نادر ظاهر شده است. او رئیس پنهانی شاهیکا است. کسی که سر نخ هایی که به دست و پای شاهیکا بسته شده را گرفته و او را آنطور که می خواهد بازی می دهد. با ورود او که در واقع شریک سابق هالیت است، اتفاقات گذشته برملا می شوند. به نظر می رسد با رسیدن این شخصیت های تازه قصه ی سیب ممنوعه باز هم پیچیده تر شود.

«هاکان کاراهان» از قسمت ۵۷ فصل ۳ سریال سیب ممنوعه، در نقش نادر وارد سریال می شود. او در سال ۱۹۶۹ در استانبول به دنیا آمد. بعد از گذراندن دوران دبیرستان برای گرفتن لیسانس به امریکا رفت و در دانشگاه میامی تجارت خواند. بعد از آن مدتی در ژنو مشغول به کار شد و بعد به ترکیه برگشت. او تا سال ۲۰۰۳ در پروژه های تجاری مختلفی مدیر اجرایی بود و نزدیک ۷۰ مقاله از او در نشریات مختلف چاپ شد.

دو کتاب شعر از او منتشر شده و دو رمان هم نوشته. در سال ۲۰۰۶ فیلمنامه یک سریال به نام Sağır Oda را نوشت و در این سریال ۳۴ قسمتی نقش Oğuz Bey را بازی کرد. او که از ابتدا با هدف انتقال آثار ادبی نویسندگان ترکیه ای وارد صنعت سینما شده بود، در سال ۲۰۰۷ یک شرکت تولید فیلم به نام «نارسیست فیلم» را با هدف اقتباس آثار ادبی تاسیس کرد و به عنوان اولین کار، حق ساخت ۵ فیلم را بر اساس ۵ اثر ادبی خریداری کرد.

از کارهای مهم هاکان کاراهان می توان به سریال های The Protector (2018), Her Sey Asktan (2016)  و Kolonya Cumhuriyeti (2017) اشاره کرد.


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکیه ای و بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو