دانلود بازی Sentinels of Freedom برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Sentinels of Freedom برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

144

1399/2/1

04:28


برای یک کمپین داستان‌محور که در دنیای کمیکی Sentinel جریان دارد، آماده شوید. شما در بازی Sentinels of Freedom به تیمی از قهرمانانی می‌پیوندید که مدام رشد پیدا کرده و قرار است با طیف گسترده‌ای از افراد شرور به نبرد بپردازند. به‌نظر می‌رسد که شخصیت شما تنها یک بانک‌دار معمولی است و قرار است که آغاز کننده یک طرح شرورانه باشد. سعی کنید قهرمان خود را ساخته و تیم خود را جمع‌آوری کنید. طرح‌های استراتژیک خود را پیاده‌سازی کنید و در دنیای هیجان انگیز و نوبتی بازی، بهترین ساعت‌ها را بگذرانید. بازی قهرمانان زیادی برای شما فراهم کرده است و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را ارتقا دهید. سیستم داستان نویسی بازی عالی است و می‌توانید رفته رفته کمپین غنی آن را درک کنید. بازی شامل جوخه‌هایی از قهرمانان یا شروران است که امکان انجام اقدامات قدرتمند‌تر از حالت معمولی را دارند و شما می‌توانید با آن‌ها تعامل کرده یا خودتان یکجوخه تشکیل دهید.

Sentinels of Freedom PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Sentinels-of-Freedom

بازی Sentinels of Freedom در فصل اول بیشتر روی داستان شخصیت‌های بازی متشکل از قهرمانان و شروران تمرکز دارد و شما را به آن‌ها آشنا می‌کند. می‌توانید قهرمانان خود را در این فصل به‌روزرسانی کرده و نمایشی از مهارت‌های هرکدام را داشته باشید. فصل دوم بازی در آینده‌ای نزدیک ارائه می‌شود و سطوح جدیدی از قهرمانان ما را به نمایش خواهد گذاشت. گفتنی است که هر بازیکن می‌تواند با محیط و دیگر المان‌های محیطی ارتباط برقرار کرده و اهداف خود را دنبال کنید. این همکاری می‌تواند قدرت شما را بالا ببرد. جنش Freedorm یکی از بخش‌های اصلی بازی است که مبتنی بر نوبت دنبال می‌شود و می‌توانید به هر مکانی هرکت کنید. در این نبردها می‌توانید پیروز شده و XP لازم برای ارتقا قهرمانان خود را داشته باشید. ابتکار عمل نکته مهمی در بازی است و به‌طور مثال با تصمیم‌گیری سریع برای نجات دادن یک گروگان یا حمله‌ی برق‌آسا، می‌تواند شما را در شرایط بهتری قرار دهد.

info

Prepare for a story-driven campaign within the Sentinel Comics universe as you join forces with an ever-growing team of heroes to face a wide variety of villains. What seems like a typical bank heist reveals itself to be just the beginning of a much more sinister plan! Create your hero, gather your team, and save the world in this exciting new turn-based strategy!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Dual Core 2.2GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Sound Card: Onboard

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Dual Core 2.2GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 4GB

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Sound Card: Onboard

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Sentinels of Freedom-HOODLUM با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو