درگیری خونین بر سر جای پارک

منبع: دوستان

95

1399/2/2

15:51


مرد جوان که به خاطر نداشتن جای پارک، خودرویش را مقابل خانه مرد همسایه پارک می‌کرد بعد از دعوا با پسر همسایه او را زیرگرفت و باعث مرگش شد.

www.dustaan.com - درگیری خونین بر سر جای پارک

به گزارش خبرنگار جام‌جم ، ساعت ۱۱ سی‌ویکم فروردین امسال یکی از ماموران کلانتری یافت‌آباد با محمدتقی شعبانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اطلاع داد مرد جوانی به طرز مشکوکی فوت شده که با دستور قضایی تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد خودرویی دو بار به وی برخورد کرده و او را زیرگرفته که همین باعث مصدومیت و مرگ او شده‌است.
پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. پدر مرد فوت‌شده در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مدتی بود که مردی حدود ۳۰ساله به نام بهرام که در کوچه نزدیک خانه‌مان ساکن بود خودروی تیبایش را مقابل خانه‌مان پارک می‌کرد. سر همین موضوع و صدای اگزوز خودرویش با وی دعوا داشتیم. او دست‌بردار نبود و دوباره می آمد خودرویش را مقابل خانه‌مان پارک می‌کرد. حتی چند روز پیش دوباره آمد و خودرو را پارک کرد و ساعاتی بعد در حال بردن خودرو بود که متوجه شدیم و از پشت پنجره به وی اعتراض کردیم که توجهی نکرد و بعد از دعوا با ما رفت. صبح یکشنبه ۳۱فروردین امسال، دوباره با صدای اگزوز خودرویش متوجه شدیم مقابل خانه‌مان پارک کرده‌است.
وی افزود: برای اعتراض مقابل حیاط خانه رفتیم و به او گفتیم اگر دوباره پارک کند از او شکایت می‌کنیم که با ما دعوا کرد. با شدت درگیری او سوار خودرویش شد. یک‌بار با چرخ‌های جلو و یک‌بار با چرخ‌های عقب خودرویش پسرم را زیرگرفت و بعد از چهار دقیقه فرار کرد. پسرم را به بیمارستان رساندیم که او فوت شد. مرد راننده به عمد پسرم را زیرگرفت و کشت. اکنون بابت قتل عمد از او شکایت دارم.
با دستور بازپرس جنایی، ماموران برای دستگیری متهم به خانه‌اش رفتند که آنجا را ترک کرده و به خانه پدرش رفته بود که قبل از حضور پلیس آنجا را هم ترک کرده بود. مشخصات خودروی تیبا و متهم به گشت‌های انتظامی اطلاع داده شد تا این‌که چهار ساعت بعد ماموران او را در یکی از محله‌های جنوبی تهران شناسایی کردند. خودرو توقیف و متهم بازداشت شد. متهم جوان دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل و مدعی شد که عمدی در کار نبوده و نمی‌تواند باور کند که جوان همسایه را کشته است.
وی افزود: متاهلم و یک فرزند دارم. با ماشینم مسافرکشی می‌کنم. خانه‌ام پارکینگ نداشت و به‌ناچار خودرویم را مقابل خانه شاکی پارک می‌کردم که همین باعث شده بود که او و خانواده‌اش به من اعتراض کنند وحتی دعوا و درگیری با آنها پیدا کردم. روز حادثه برای این‌که اتفاق تلخی رخ ندهد تصمیم گرفتم محل را ترک کنم که موقع بیرون آمدن از جای پارک ناخواسته با پسر جوان تصادف کردم. زمانی که او نقش بر زمین شد، ترسیدم و فرار کردم و بعد از آن‌که بازداشت شدم، پی بردم که او فوت شده‌است.
با دستور بازپرس جنایی، متهم برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و قرار شد که کارشناسان رسمی دادگستری در محل حاضر شوند تا معلوم شود اقدام متهم عمدی بوده یا نه؟

به نظر می رسد که شما نوتیفیکیشن را مسدود کرده اید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو