اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی دور میز شرط‌بندی!

منبع: برترین ها

59

1399/2/2

16:04


در روزهایی که تمام نماگرهای اقتصاد ایران آدرس رکود و تورم را به ما می‌دهند و دخل‌مان در برابر خرجمان شرمنده است، وقتی که با آمدن ویروس کرونا هر آنچه از قبل داشتیم را هم داریم از دست می‌دهیم و هزاران نفر یا از کار بی‌کار شده یا با دستمزد حداقلی مجبور به کار هستند و چرخ تولید لنگان‌تر از قبل شده است، شاید داغ‌شدن بازار بورس و شرط‌بندی در چنین اقتصادی آن هم در این روزها بی‌معنا نباشد.

روزنامه شرق: در روزهایی که تمام نماگرهای اقتصاد ایران آدرس رکود و تورم را به ما می‌دهند و دخل‌مان در برابر خرجمان شرمنده است، وقتی که با آمدن ویروس کرونا هر آنچه از قبل داشتیم را هم داریم از دست می‌دهیم و هزاران نفر یا از کار بی‌کار شده یا با دستمزد حداقلی مجبور به کار هستند و چرخ تولید لنگان‌تر از قبل شده است، شاید داغ‌شدن بازار بورس و شرط‌بندی در چنین اقتصادی آن هم در این روزها بی‌معنا نباشد.

گزارشی از پشت پرده سایت‌های شرط‌بندی را بخوانید:

در روزهایی که تمام نماگرهای اقتصاد ایران آدرس رکود و تورم را به ما می‌دهند، شاید داغ‌شدن بازار بورس و شرط‌بندی درچنین اقتصادی آن هم در این روزها بی‌معنا نباشد.

سایت سوپربت را فرشاد لطفي یکی از قهرمانان بدن‌سازی به‌همراه دنيا دلدار مدل ایرانی ساکن ترکیه می‌چرخانند.

صاحب سایت بیت بت، رضا پرستش است، همان کسی که با شباهت به مسی معروف شد، در کشورهای مختلف می‌چرخید و با شباهتش به مسی عکس می‌گرفت و حالا سایت شرط‌بندی را اداره می‌کند.

گروه شرط‌بندی بنفیت با چندین زیرمجموعه، هلدینگ مونتیگو (فرشید امیرشقاقی) خواننده رپ است که از باحال‌بودن شرط‌بندی هم می‌خواند و می‌گویند پنل شرط‌بندی هم می‌فروشد.

در میان این دسته از خواننده‌ها، سپهر خلسه، جیدال (علی غنی‌نژاد اهری) و عرفان پایدار هم هستند که یا صاحب سایت شرط‌بندی‌اند یا مبلغ آن.

به این لیست می‌توانید سایت حضرات با مدیریت پویان مختاری، اینستاگرمر معروف، سایت میلیون بت با تبلیغ صدف طاهریان، ساشا سبحانی و خیلی‌ بچه معروف‌های دیگر را هم اضافه کنید؛ کسانی که با مارکتینگ اینفلوئنسری میز شرط‌بندی را گرم می‌کنند و دور هم می‌خوانند «بگو ده‌تا بیاد، یکی کمه، ۵ تا از اون هفتادی‌ها».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو