بیوگرافی مهتاب ثروتی + عکس های همسر و اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی مهتاب ثروتی + عکس های همسر و اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری


منبع: تاپ ناز

443

1399/2/3

05:42


مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی بازیگر جوان ایرانی است که به دلیل بازی در سریال سرباز به شهرت رسیده است. در این بخش بیوگرافی کامل مهتاب ثروتی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری این خانم جوان را آماده کرده ایم.

بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی متولد 2 آبان سال 1370 است. او بازیگر تئاتر و تلویزیون است و در فیلم و سریالهای مختلفی ایفای نقش کرده است.

مهتاب ثروتی

ازدواج و همسرش

در مورد ازدواج و همسرش هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است و به نظر می رسد این خانم در حال حاضر مجرد است.

مهتاب ثروتی

حرفه عکاسی

مهتاب ثروتی بازیگر را با تئاتر ایران استرالیا شروع کرد و سپس به صورت حرفه ای بازیگری را ادامه داد. او عکاسی هم می کند و عکاس فیلمهای سینمایی مانند هدیه و فیلم آخرین زمزمه و سریال روح الله هم بوده است.

مهتاب ثروتی

اولین فیلم و سریال

اولین فیلمی که مهتاب ثروتی در آن ایفای نقش کرده است، فیلم متولد 65 است. بازی در سریال کیمیا هم نخستین تجربه تلویزیونی او بود.

بازی خوب او در این سریال باعث شد که فیلمسازان از او برای بازی در سریال در جستجوی آرامش دعوت به عمل آورند. این سریال به کاگردانی سعید سلطانی در سال 96 پخش شد و با استقبال روبرو شد.

مهتاب ثروتی

خانم ثروتی در سال ۱۳۹۳ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی متولد ۶۵ ساخته مجید توکلی پا به عرصه سینما گذاشت و دو سال بعد در فیلم سینمایی بی نامی همبازی بازیگران مشهوری همچون باران کوثری و حسن معجونی شد.

ثروتی در فیلم های کوتاهی همچون بازمانده روز و آئورت حضور فعال داشت و نمایش هایی از جمله ماجرای مترانپاژ و ایران استرالیا را بر روی صحنه تئاتر اجرا نمود.

مهتاب ثروتی

بازی در سریال سرباز

او در سریال ماه رمضانی سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست ایفای نقش کرد. در این سریال بازیگرانی همچون رویا تیموریان، الیکا عبدالرزاقی و گلوریا هاردی ایفای نقش کرده است.

مهتاب ثروتی

صفحه اینستاگرام مهتاب ثروتی

می توانید کارهای جدید مهتاب ثروتی را در پیج اینستاگرامش به آدرس mahtabservati دنبال کنید. او نزدیک به 50 هزار دنبال کننده دارد.

مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی

منبع: Instagram

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو