پخش برترین فیلم‌های کلاسیک جهان از نتفلیکس

منبع: ایران آرت

219

1399/2/3

11:01


۱۲ فیلم کلاسیک در زمانه شیوع کرونا و در خانه ماندن مردم برای سرگرمی سینمادوستان از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

ایران آرت: شبکه نتفلیکس در ادامه برنامه‌های خود برای افزایش تعداد تماشاگران و مشترکان ۵۰ اثر کلاسیک بزرگان سینما از جمله چارلی چاپلین و فرانسوا تروفو را به فهرست فیلم‌های در دسترس سال ۲۰۲۰ می‌افزاید.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران شبکه پخش آنلاین نتفلیکس با شرکت فرانسوی MK۲ قراردادی امضا کردند که بر اساس آن تماشاگران فرانسوی‌زبان می‌توانند از ۲۴ آوریل (سه روز دیگر) تا پایان سال به ۱۲ فیلم کلاسیک تروفو دسترسی داشته باشند. "۴۰۰ ضربه"، "ژول و ژیم"، "فارنهایت ۴۵۱"، "به پیانیست شلیک کن"، "پوست لطیف"، "بوسه‌های دزدکی"، "آخرین مترو"، "زنی در همسایگی" و... از جمله آثار تحسین‌شده استاد فرانسوی هستند که در زمانه شیوع کرونا و در خانه ماندن مردم سینمادوستان را سرگرم می‌کنند.

شرکت فرانسوی MK۲ در بخشی دیگر از قرارداد خود با نتفلیکس آثار برخی دیگر از بزرگان سینما را برای مشترکان بین‌المللی شبکه آمریکایی قابل تماشا می‌کند؛ از جمله "عصر جدید" چارلی چاپلین و ساخته‌های قدیمی‌تر فیلمسازانی محبوب و معتبر امیر کوشتوریتسا، اگزاویه دولان، استیو مکویین، میشاییل هانکه و دیوید لینچ.

اقدام تازه نتفلیکس در نمایش شاهکارهای چاپلین، تروفو و دیگران راهکار تازه این شبکه است که در حوزه نمایش آثار کلاسیک چندان پرکار نبود. به این ترتیب، نتفلیکس می‌تواند با دیگر شبکه‌های فعال در این حوزه رقابت کند و سود این رقابت به جیب سینمادوستان می‌رود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو