پزشکیان: بدون پاسداران روی امنیت نمی‌دیدیم

منبع: برترین ها

77

1399/2/3

12:26


نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز تاسیس سپاه پاسداران به نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های ۴۱ ساله دشمنان اشاره کرد و گفت که بدون وجود این عزیزان نمی‌توانستیم روی امنیت ببینیم.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز تاسیس سپاه پاسداران به نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های ۴۱ ساله دشمنان اشاره کرد و گفت که بدون وجود این عزیزان نمی‌توانستیم روی امنیت ببینیم.

مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز را به تمام پاسداران و بسیجیان کشور تبریک گفت و اظهار کرد: براساس تعریفی که حضرت امام علی (ع) از لشگر دارند به مالک اشتر می‌گویند در حقیقت وجود سپاه به عنوان لشگر و دژهای مستحکمی است که می‌تواند رایت را در مقام دشمن حفظ کند در واقع سپاه و لشگر موجب عزت و سربلندی دین و موجب عزت مردم کشور است.

وی ادامه داد: بدون وجود این عزیزان نمی‌توانستیم روی امنیت را ببینیم، با وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۴۱ سال توطئه آمریکا و اذنابش علیه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی شکست خورد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود این عزیزان در تمام صحنه‌های خدمت‌رسانی در سیل و زلزله و بیماری به روشنی نشان داده شده است. این روز را به این عزیزان تبریک می‌گوییم و امیدواریم خداوند لشگریان و پاسداران ما را با عزت قرار بدهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو