هزینه بستری بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه سلامت

110

1399/2/3

15:24


هزینه بستری بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه سلامت

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه گفت: تاکنون بابت هزینه بستری بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه سلامت ۵۸۲ میلیارد ریال درخواست شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حنان حاج محمودی مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: از افراد تحت پوشش بیمه سلامت تا کنون اسناد ۲۱ هزار و ۵۲۲ نفر از بیماران بستری ارسال شده به عبارتی این افراد در مجموع ۱۱۲ هزار و ۷۶۵ روز درمراکز درمانی بستری و خدمات دریافت کردند.


وی در پاسخ به این سوال که چرا بیماران کرونایی هنوز از دفترچه استفاده می‌کنند و نسخه نویسی الکترونیکی ثمربخش نبوده است، تصریح کرد: این مسئله نیاز به فرهنگ سازی دارد، ضمن اینکه تعداد بسیار مؤسسات در بخش خصوصی و شلوغی مراکز دانشگاهی نیز مزید برعلت است.


مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه گفت: تا کنون بابت هزینه بستری بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه سلامت در روزهای بستری ۵۸۲ میلیارد ریال درخواست شده است.


وی تاکید کرد: در صورت تداوم کرونا در ماه‌های آتی برای پیشگیری از هزینه‌های تحمیلی میزان مشاوره پزشکان و پاسخگویی تلفنی از طریق سامانه ۱۶۶۶ افزایش پیدا می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو