تشک رویال: طبی، راحت، ایده‌آل

منبع: فرزند

190

1399/2/3

20:53


تشک رویال: طبی، راحت، ایده‌آل

تغییر ذائقه عمومی مردم در کاربرد دکوراسیون مدرن و استفاده از ملزومات شیک، امروزی و مجهز به فن‌آوری‌های پیشرفته موضوع چندان تازه‌ای نیست. با رونق زندگی شهری و آپارتمان نشینی هنر دکوراسیون منازل خصوصاً در بخش اتاق خواب نیز متحول شد.

در دهه‌های اخیر و با روی آوردن گروه کثیری از مردم به شیوه‌های جدید زندگی شهرنشینی صنایع کالای خواب مدرن هم پا گرفت و بازارهای جهان را از بالش‌های طبی تا انواع تخت‌خواب‌های مدرن و زیبا با کالاهای بی‌نظیری پر کرد. با افزایش جمعیت و رونق روزافزون صنعت، تولید این کالاها از حالت سفارشی و تک‌کاری خارج شده و طبعاً مشتریان زیادی را که در جستجوی کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب بودند به سوی خود جذب کرد. تولید انبوه و صنعتی این محصولات بر کاهش چشمگیر قیمت آنها نیز موثر بوده و موقعیت بهتری برای عموم مردم جهت تهیه این اقلام مصرفی پدید آورد.

در این میان استفاده از تشک‌های خوشخواب هم میان مردم رواج بیشتری یافت. و باعث شد تا کاربرد تکنولوژی‌های نوین و صنعتی در تولید این محصولات جای خود را در بازار صنایع کالای خواب مدرن و امروزی بیش از پیش باز کند.

امروز با گذشت چند دهه از این تحولات بازاری گرم و متنوع از محصولات مختلف با کیفیت‌های متفاوت در این زمینه فراهم آمده است. چنین بازار پرتراکم و مرتبطی بی‌شک به حدکافی و برای راضی نگه داشتن هر سلیقه‌ای پرتنوع نیز هست. اما این سکه دو رو دارد و همچون تیغی دو لبه عمل می‌کند. در دنیای امروزی وجود عواملی چون اجناس تقلبی، واسطه‌های فروش و معضل قاچاق نیز غیرقابل انکار است. این جاست که ارزش کالای اصیل و گارانتی‌‌های بلند مدت و معتبر بهتر مشخص می‌شود.

کالای اصیل را از فروشندگان اصیل بخواهید!

توصیه ما برای آنکه از خرید خود رضایت داشته باشید علاوه بر توجه به نشان‌های اعتباری و برندهای شناخته شده مراجعه به مراکز معتبر و صاحب‌نام فروش نیز هست. آنچه شما را از قیمت تشک و اصلی بودن کالا در زمان خرید مطمئن می‌کند با مرجعی که از آن خرید می‌کنید ارتباط زیادی دارد. خرید تشک از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر هم یکی از راه‌های آسان و مطمئن برای این کار است.

تشک رویال یکی از برندهای باسابقه و شناخته شده در حوزه کالای خواب مدرن است. که پا را از مرزهای داخلی فراتر نهاده و در بسیار از کشورهای همسایه و منطقه و حتی بازارهای جهانی به عنوان نامی آشنا و معتبر مطرح است. اما امکان مقایسه و رقابت برای این تشک ایرانی چگونه فراهم آمده است؟ تا انتهای این مطلب با ما باشید تا این موضوع را با هم بررسی کنیم.

تشک رویال: کیفیت ایرانی، اعتبار جهانی!

هنگامی که برای خرید تشک اقدام می‌کنید بی‌شک از کالای انتخابی خود انتظاراتی دارید. کیفیت، زیبایی و دوام به احتمال قوی از جمله مواردی هستند که ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. اگر به این لیست تناسب قیمت تشک را هم اضافه کنید بدون شک ملاک‌های بیشتر و کامل‌تری را در نظر گرفته‌اید. از آنجا که سلامتی گوهری گرانبهاست، برای دست‌یابی به یک تشک طبی و مناسب لازم است تا موارد مدیکال را هم مدّ نظر قرار دهید. ملاحظه می‌کنید که مسیر برای رسیدن به انتخابی صحیح و مناسب چندان کوتاه نیست! و لازم است تا با راهنمایی اهل فن و دریافت اطلاعات کلیدی راه رسیده به انتخابی شایسته و رضایت‌بخش را طی نمایید. شاید بهتر آن باشد که در مسیر با محصولات مختلف، خصوصاً برندهای خوشنام و معتبر داخلی نیز آشنا و از تجربیات آنها در حوزه تولید و ارتقاء محصولات‌شان آگاهی یابید.

برند رویال را بهتر بشناسیم

شرکت رویال بیش از نیم قرن پیش از این و با هدف تولید و عرضه محصولات با کیفیت و متناسب با نیازهای کاربران پا به عرصه تولید گذاشت. و از همان ابتدای کار، مبنا را بر استفاده از فن‌آوری‌های مدرن و مواد اولیه باکیفیت قرارداده و با استمرار این خط کاری مسیر پیشرفت را طی نمود. بی‌شک مدیریت قوی و کادر مجرب و کارآزموده را باید بزرگترین مُجریان این طرح موفق دانست. کیفیت بالای محصولات رویال علاوه بر کاربرد مواد اولیه با کیفیت و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده، به مدد استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت ساخت تشک‌های خوشخواب نیز بدست آمده است. چنین مجموعه‌ای توانسته بخوبی خود را در بازارهای جهانی مطرح نموده و به پشتوانه رضایت مشتریان در این مسیر گام‌های بلندی بردارد.

محصولات تشک رویال:

تشک‌‌ رویال در دو گروه بزرگ طبی فنری و پدیک به مشتریان عرضه می‌شوند. هر دو این سری محصولات دارای مزیت‌های بهداشتی و مدیکال هستند. و در موارد درمانی و پیشگیرانه بکار می‌روند. عمده‌ترین تفاوت بین این دو سری تشک در تفاوت میان درجه دانسیته اسفنج‌های مصرفی و میزان سفتی آنهاست. که باعث شده تا هر محصول به کاربرانی با نیاز‌های درمانی و سلیقه‌های مختلف توصیه و تجویز شود.

بکارگیری فوم در محصولات مدیکال: خواص و مزایا

در تشک‌های پدیک از یک قاب فومی و لایه‌های محافظ اسپان‌باند و ریباند نگهدارنده استفاده می‌شود. پیش ز هر چیز بد نیست از چگونگی تهیه فوم بطور خلاصه با شما سخن بگوییم. از فشرده نمودن اسفنج، در حرارت و طی زمان و البته با بکارگیری ابزارآلات و فن‌آوری‌های مخصوص “فوم” بدست می‌آید. هر چه زمان تهیه و ساخت فوم طولانی‌تر باشد فرایند فشرده‌سازی کامل‌تر انجام می‌شود. و طبعاً محصول بدست آمده نیز خالص‌تر بوده و کارایی مفیدتری خواهد داشت. قاب فومی بکار رفته در تشک‌های پدیک هم از چنین کیفیتی بهره‌مند است که آنها را در برابر تغییر شکل و تخریب محافظت می‌کند.

وجود عناصر نگهدارنده از قبیل قاب فومی، لایه‌های ریباند و اسپان‌باند در تشک‌ها خصوصاً انواع بدون فنر برای کسانی که بدنبال محصولاتی فارغ از مشکلات لرزش و صدا و در عین حال سفت هستند کاملاً جذاب و ایده‌آل است. درجه بالای سفتی تشک از وجوه مدیکال اینگونه محصولات بوده و برای محافظت از کمر و ستون مهره توصیه می‌شود. اسفنج‌های بکار رفته ضمن پر کردن فضای خالی قوس‌های کمر مهره‌های نخاعی را در فُرم اصلی و آناتومیک خود نگه می‌داشته، آرامش و راحتی لازم برای خواب را فراهم می‌کند.

نوارهای ریباند و اسپان‌باند در تشک چه نقشی ایفا می‌کنند؟

ریباند یا نوار محافظ عایق حرارتی و نگهدارنده‌ای است که تشک را در برابر تغییرات دما و فشارهای اعمال شده محافظت می‌کند. وجود این لایه به گردش مناسب هوا در بدنه نیز کمک کرده و تهویه مناسبی پدید می‌آورد. که با جلوگیری از راکد ماندن هوا از ایجاد و تثبیت بوی نامطبوع و بروز مشکلات بهداشتی در تشک جلوگیری می‌کند.

وجود همین عایق مانع از رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌های مضر و عوامل آلرژن در محیط تشک هم می‌شود. و کیفیت آن را از نظر استانداردهای بهداشتی ارتقاء می‌بخشد.

لایه اسپان‌باند (به انگلیسی: Spun bond Nonwoven) مصرفی در این محصولات هم از جنس پلی‌پروپیلن و دارای بافت ویژه و مقاومی است. این نوار پارچه‌ای بافته نمی‌شود بلکه طی فرایند صنعتیِ پیچیده و سنگینی بصورت مواد اولیه مذاب وارد دستگاهی بنام اکسترودر (Extruder) شده و پس از داخل شدن به سوزن‌های مخصوص بصورت تزریقی خارج و بتدریج سرد می‌شود. سپس طی مراحل دیگری به شکل آیرودینامیکی کشیده شده و بر روی نوار نقاله به پارچه‌ای بسیار مقاوم بنام اسپان‌باند تبدیل می‌شود. این نوار مقاوم در تشک نقش محافظی قوی و بادوام را در تشک ایفا می‌کند. که آن را در برابر دفرمه شدن حفظ و عملاً طول عمر مفید محصول را بیشتر می‌کند.

“تشک رویال طبی فنری” محصولی فوق‌العاده نرم و راحت و دارای فنرهای متصل است. این نوع فنرها ساختاری یکپارچه و محکم دارند و بسیار شبیه به انواع کلاسیک هستند. با این تفاوت که برای حذف لرزش و صدا در تشک‌های مدرن، همراه با کاربرد فنرهای بونل یا متصل از اسفنج‌های حائل با دانسیته لازم نیز استفاده می‌شود. این لایه‌های اسفنجی علاوه بر محافظت از فنرها و ثابت کردن آنها بر نرمی سطح تشک هم کنترل داشته و راحتی لازم در عین دوام را برای تشک رقم می‌زنند. الیاف ترموفیوز هم جزو اسفنج‌های نگهدارنده و از مشتقات پلی‌استر بوده که در این تشک استفاده و نرمی فوق‌تصوری به سطح آن می‌دهند.

یک نمونه تشک طبی دیگر از محصولات این شرکت “تشک رویال پدیک است که با داشتن مشخصاتی متفاوت و برای کاربرانی با الزامات مدیکال دیگر ساخته می‌شود. این نوع تشک بدون فنر و کاملاً اسفنجی بوده و به “فول طبی” یا پدیک معروف است. اما عدم وجود فنر در تشک رویال پدیک دلیلی برای نبود استحکام و دوام بالا نیست. بلکه اسفنج ۴۰ کیلویی موجود در تشک ضامن دوام و تعیین کننده درجه سفتی زیاد در آن است. حتی اسکلت این تشک هم از اسفنج فشرده ترمو و مراحلی  با دادن زمان و دمای لازم تهیه می‌شود. تا ضمن داشتن انعطاف لازم از فشردگی و ایستایی کافی هم برخوردار باشد.

“تشک رویال پدیک فنری” محصول ترکیبی از شرکت رویال و پوشش دهنده سلیقه افرادی است که در عین علاقه به تشک‌های فنری خواهان نوع طبی و مدیکال آن هستند. سفتی زیاد که بخاطر دانسیته بالای اسفنج مصرفی در این تشک بدست آمده ضامن مصارف مدیکال این تشک است. وجود فنرهای بونل حلزونی Brodd-ex نیز تأمین کننده استحکام و دوام بالای آن است. این تشک با داشتن عایق حرارتی و جنس خاص رویه ضمن تهویه مناسب دمای بستر را کنترل و مانع از هدر رفت انرژی بدن در حین خواب می‌شود.

سایت گرم و نرم در مسیر خدمت رسانی به هموطنان عزیز با فروش و ارسال محصولات شرکت رویال و ارائه خدمات رایگان ارسال و گارانتی‌ معتبر شرکتی همواره با شماست. جهت دریافت راهنمایی‌های بیشتر و آگاهی از قیمت تشک و شرایط و تسهیلات خرید تشک می‌توانید با مشاوران این شرکت که بصورت تلفنی آماده ارائه اطلاعات هستند تماس بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو