دانلود بازی Help Will Come Tomorrow برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Help Will Come Tomorrow برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

162

1399/2/5

05:07


داستان بازی Help Will Come Tomorrow در یک بیابان غیرقابل سکونت در سیبری جریان دارد، جایی که اتفاقات بازی بعد از انقلاب اکتبر جریان دارد و گروهی از مسافرین توانسته‌اند از فاجعه اسرارآمیز تصادف قطار در این منطقه جان سالم به‌در ببرند. حال آن‌ها باید تا زمان رسیدن تیم نجات، در آب و هوای بد و شرایط سخت این منطقه دوام آورده و زنده بمانند. این منطقه پوشیده از یخ شده است و بسیاری از خطرات دیگر هم آن‌ها را تهدید می‌کند. نقاط ضعف و قوت هرکدام از شخصیت‌هایی که در این مخمصه گیر افتاده‌اند، برای شما کاملا موید است و باید در همین راستا بین آن‌ها اتحادی ایجاد کرده و تصمیمیاتی بگیرید که روی مرگ و زندگی آن‌ها تاثیر مستقیم خواهد داشت. هرکدام از آن‌ها اعتقادات و فکرهایی دارند که منجر به درگیری و اختلاف نظر می‌شود. شما باید چنین روندی را کنترل کنید و افرادی با طبقات اجتماعی مختلف را در کنار همدیگر نگه دارید و آن‌ها را به هدف‌شان یعنی نجات نزدیک‌تر سازید. شما ابزارهای محدودی برای زنده ماندن در اختیار دارید و استفاده از هرکدام آن‌ها به خود بازیکن بستگی خواهد داشت.

Help Will Come Tomorrow PC-DINOByTES (GOG)

Help Will Come Tomorrow PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Help-Will-Come-Tomorrow

مکانیسم اصلی بازی Help Will Come Tomorrow روی سبک بقا استوار شده است و باید مدام با تامین نیازهای کارکترهای بازی، بتوانید منابع لازم را جمع‌اوری کرده و اردوگاه خود را گسترش دهید. امنیت ساکنین اردوگاه را حفظ کرده و سعی کنید که در محیط اطراف کاوش خود را ادامه دهید. بهتر است تمرکز خود را افزایش داده و سرعت بالایی در زمینه تامین نیازهای افراد مختلف اردوگاه داشته باشید. شخصیت شما می‌تواند با دیگر افراد ارتباط برقرار کرده و درگیری‌های بین آن‌ها را کاهش دهد. از روحیه افراد خود مراقبت کنید و نگذارید که قدرت‌شان در زمینه تحمل شرایط سخت کاهش پیدا کند. بازی مثل یک فیلم می‌ماند، با این تفاوت که همه‌ی تصمیم‌ها به دوش شما انداخته شده است و هر تصمیم اشتباه می‌تواند تلفات جبران ناپذیری برای شما داشته باشد. امنیت اردوگاه اهمیت بسیار زیادی دارد و حتی در صورت عدم توجه، می‌تواند جان تمام ساکنین و بازماندگان را در خطر بیندازد. سعی کنید با شخصیت‌های مختلف آشنا شده و راهی برای ارتباط با آن‌ها پیدا کنید. وجدان روشنی داشته باشید و اجازه ندهید که روی روان شما هم تاثیر بگذارند.

info

In a uninhabitable Siberian wilderness, in a wake of October Revolution, a group of passengers survives the mysterious catastrophe of Trans-Siberian railway train. They must endure in a harsh ice-clad climate until rescue arrives. Facing many dangers, their own weaknesses and, above all, their own prejudice. People from different social classes have to unite and make decisions that often go against their beliefs, either by putting them to the test or by completely breaking them. Will they survive and at what cost is only up to the player.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10

Processor: 3.0 GHz Dual-Core – Intel Core 2 Duo E8400 / Athlon 64 X2 6000+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1 GB VRAM, DirectX® 10 Compatible

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10

Processor: 3.1 GHZ DUAL-CORE, INTEL® CORE I3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2 GB VRAM, DirectX® 10 Compatible

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه GOG بازی توسط DINOByTES

————–

دانلود نسخه Steam بازی توسط SiMPLEX


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو