دانلود بازی Dragon Marked For Death + Striker Gear DLC برای کامپیوتر

دانلود بازی Dragon Marked For Death + Striker Gear DLC برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

216

1399/2/5

05:37


بازی Dragon Marked For Death در سبک ساید اسکرولینگ دوبعدی عرضه شده است و تلفیقی از اکشن و نقش آفرینی را در دل خود ارائه می‌دهد. بازی را می‌توانید به‌صورت تک نفره یا همراه با سه بازیکن دیگر در بخش چند نفره ادامه دهید. شخصیت شما بازمانده‌ای از قبیله‌ی Gragonblood است و گویا تصمیم به انتقام از پادشاهی گرفته است. او خانه خودش را ویرانه یافته است و همه‌ی تقصیر را گردن پادشاه و عوامل آن می‌اندازد. نیروهای پادشاهی گویا برای به‌دست آوردن قدرت هرکاری می‌کنند و از در همین راستا گروهی به‌دنبال گرفتن انتقام از آن‌ها هستند. آن‌ها گروهی به‌نام Astral Dragon Atruum را ایجاد می‌کنند و هر کس قدرت مضاعفی را به پیکره آن اضافه می‌کند.

Dragon Marked For Death PC-PLAZA

دانلود-بازی-Dragon-Marked-For-Death

بازی Dragon Marked For Death در ابتدا از چهار شخصیت قابل بازی برخوردار است و دو شخصیت دیگر هم در ادامه با توجه به شرایط بازی اضافه خواهند شد. گفتنی است که شما با شکست دشمنان می‌توانید تجربه شخصیت‌ها را افزایش داده و سطح آن‌ها را بالا ببرید. امتیازات‌ دریافتی خود را می‌توانید برای دفاع، حمله و سرعت خود به‌کار ببرید و از سایر پارامترها هم در کنار آن استفاده کنید. گفتنی است که باید تنظیمات خود را به‌گونه‌ای قرار دهید که تمام جنبه‌های گروه در یک تعادل خوب باشد و دقیقا متناسب با سبک مبارزات قرار بگیرد. سرعت مبارزات بسیار بالا است و باید مدام به اطراف حرکت کنید. قدرت‌های خود را بشناسید و به‌صورت کومبو روی دشمنان خود پیاده‌سازی کنید. در مواجهه با باس فایت‌ها باید باهوش عمل کنید و تمام تلاش خود را در جهت  یافتن نفاط قوت و ضعف آن‌ها به‌کار گیرید. گفتنی است که هر کدام از سلاح‌ها به‌طرز جالبی می‌توانند روی دشمن تاثیر بگذارند و کاملا با دیگر بازی‌های اکشن دوبعدی متفاوت است. تکنیک‌های خود را شناسایی کرده و در موقع مناسب به شخصیت اژدهایی خود تبدیل شوید.

info

Dragon Marked For Death is a side-scrolling 2D action RPG that can played solo or with up to four players in online multiplayer.

You play as the survivors of the Dragonblood Clan who set out to take revenge on the Kingdom of Medius, who destroyed their home and captured the Dragonblood Oracle, Amica. To obtain the power they need to enact their revenge, they forge a pact with the Astral Dragon Atruum.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7,8.1,10

Processor: 1Ghz or faster processer

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 512MB VRAM (NVIDIA GeForce, AMD Radeon)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7,8.1,10

Processor: 2Ghz or faster processer

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1GB VRAM (NVIDIA GeForce, AMD Radeon)

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بسته الحاقی Striker Gear DLC-PLAZA با لینک مستقیم

—————–

دانلود بازی Dragon Marked For Death-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو