“مانی خوشبین” میلیاردر ایرانی در آمریکا کیست؟

منبع: کولاک

171

1398/4/6

00:08


مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه:  احسان فرشتیان 

 

“مانی خوشبین”، میلیاردر ایرانی ساکن آمریکا که علاوه بر بیزنس خود در زمینه املاک، صاحب یک کلکسیون بزرگ از ماشین های بسیار زیبا و گران قیمت است. همسر او “لیلا میلانی”، متولد ۱۳ فروردین ۱۳۶۱ در کانادا، هنرپیشه و مدل (ایرانی – کانادایی) که در نمایش های تلویزیونی مختلف، ایفای نقش کرده است. “مانی و لیلا” صاحب یک دختر هستند.

“مانی خوشبین” چه کسی است؟

“مانی خوشبین” کار آفرین تجاری املاک و مستقلات و مدیر عامل و رییس “املاک خوشبین” در آمریکا است. او به عنوان یکی از ثروتمند ترین و برجسته ترین افراد در زمینه املاک، در ایالات متحده آمریکا شناخته شده است. “مانی خوشبین” متولد ۱۴ ژانویه ۱۹۷۱ که در تاریخ شمسی برابر با ۲۴ دی ۱۳۵۰ می باشد. البته نام اصلی او منوچهر خوشبین است. او در سنین نوجوانی وارد آمریکا شد و در حین تحصیل شروع به کار کرد. زمینه کاری اش در سنین نوجوانی و دوران تحصیل، خرید و فروش لوازم دست دوم بوده است. “مانی خوشبین” پس از گذراندن دوران نوجوانی و فعالیت پی در پی، توانست شغل خود را به درجات بالاتر برساند و در بخشی از یک کمپانی که در واقع فروش لوازم ورزشی زمینه اصلی آن بود، فعالیت خود را به طور کمی رسمی تر آغاز کند. اما مانی به دلیل داشتن رویاهای گوناگون، همیشه به دنبال شرایط و درآمد بیشتری در زندگی اش بود. به همین دلیل شروع به فعالیت در زمینه پخش تنقلات از قبیل شکلات و آجیل کرد. او خیلی زود توانست توانایی خود را در آن شرکت بروز دهد و به عنوان پر فروش ترین بازاریاب شرکت شناخته شد. بعد از مدتی و گذر از تمامی این روزها بالاخره مانی توانست به طور شخصی و با اجاره کردن دفتر کار وارد بیزنس شخصی خود شود. اما به دلیل نداشتن تجربه کافی، بسیاری از مواقع به مشکلات خاصی برخورد می کرد. اما او باز هم از رسیدن به هدف خود نا امید نشده و همچنان پی گیر برداشتن قدم های بزرگتر بود. او در سن بیست سالگی توانست توسط کمک یکی از دوستان پدرش، برای خود یک پمپ بنزین شخصی و سیار تهیه کند. پس از مدت زمانی و فعالیت در این زمینه وپشت سر گذاشتن شکست و موفقیت های بسیار، “مانی” در سال ۲۰۰۵ میلادی به عنوان رییس و مدیر عامل “املاک خوشبین” شناخته شد. بعد از راه اندازی این کمپانی، مانی در سخنرانی خود شیوه شروع یک زندگی لوکس را به عنوان موضوع سخنرانی اش انتخاب کرد. او همچنین در اینستاگرام صاحب پیج رسمی می باشد که دارای بیش از ۸۵۰ هزار طرفدار است.

منزل و گاراژ شخصی “مانی خوشبین”

منزل “مانی خوشبین” با با بیش از ده هزار متر فضا در آمریکا و در یکی از مناطق تحت حفاظت قرار دارد. سازه ای با ۴ اتاق خواب، یک آشپزخانه زیبا، یک آشپزخانه جداگانه به عنوان انبار شراب، دفتر کار، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سینمای خصوصی و اتاق پوکر مشخصات این خانه می باشد. از تجملات دیگر این ملک کاشی هایی با رنگ سرخ مایل به قرمز، درب های فرانسوی، سالن های بزرگ با ستون های بلند، سقف ها با طراحی های زیبا که دارای نور پردازی خاص می باشند، از جمله مشخصات جزئی تر در این ساختمان می باشد. جدا از تمام این مشخصات، یک آپارتمان مخصوص میهمان در این زمین یک هکتاری ساخته شده است که دارای تمام امکانات، حتی آشپزخانه جداگانه است.

زمین گلف از دیگر سرگرمی های این خانه بزرگ می باشد که بسیار زیبا و با طراحی منحصر به فرد ساخته شده است. طبق گزارش هایی در چندین رسانه این خانه حدود ۱۱ میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

 

علاوه بر تمامی امکانات، چیزی که نام این شخص موفق ایرانی را در ایالات متحده آمریکا، در بین رسانه ها و حتی مجله های گوناگون پر رنگ کرده است، پارکینگ بزرگ او با ماشین های بسیار زیبا و گران است که این مجموعه در کالیفرنیا واقع شده است. مجله ای در آمریکا ارزش ماشین های مانی خوشبین را ۴۵ میلیون دلار تخمین زده است. در گاراژ استثنایی “مانی خوشبین” نمونه های جالبی از ابرخودرو هایی چون “کونیگزگ، بوگاتی، پاگانی، مک لارن” و دیگر ماشین های ارزشمند موجود می باشد.

یکی از مدل های قابل توجه در کلکسیون خوشبین اتومبیل “کونیگزگ آگرا فینکس” است که نوعی از مدل های سفارشی محسوب می شود. این ماشین با نقش هایی از طلای ۲۴ عیار طراحی شده است و رنگ بدنه آن سیاه کاربنی است که ترکیب آن با رنگ طلایی، ترکیبی بسیار زیبا وجذاب شده است. البته شرکت های مختلف خودرو سازی، برای او طراحی های مختلف کرده اند. به طور مثال کمپانی بوگاتی یک دستگاه “ویرون” با نام “هرمس ” که دارای طراحی خاص در داخل و بیرون ماشین است، برای او تولید کرد و یا ساخت بسیار ویژه کمپانی “مکلارن” که یکی از خاص ترین اتومبیل هایش را برای این میلیاردر ایرانی طراحی کرده است.

 

منابع:

Affairpost

linkedin

famusbithday

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو