رئیس لالیگا: بارسلونا نمی تواند نیمار را بخرد

منبع: سیمرغ

55

1399/2/6

16:30


رئیس لالیگا: بارسلونا نمی تواند نیمار را بخرد

مطبوعات بارسلونا به شدت اصرار دارند که این باشگاه در تابستان به دنبال خرید نیمار است و از سویی اگر جذب بازیکن برزیلی محقق نشود به سراغ خرید لوتارو ارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر خواهند رفت

رییس لالیگا: بارسلونا نمی‌تواند لوتارو و نیمار را بخرد

خاویر تباس رییس لالیگا حالا در مصاحبه با بحث خرید ستارگان فوتبال دنیا توسط تیم های لالیگایی نظیر بارسلونا صحبت کرد و گفت:" این که بارسلونا به سراغ خرید ستارگان سرشناس برود ، صحت ندارد. نمی توانند مذاکره کنند. آنها بیشتر به زمان شروع دوباره مسابقات فکر می کنند تا نقل و انتقالات. شاید بتوانند معاوضه بازیکن انجام بدهند اما هیچ باشگاهی در اروپا در حال حاضر نمی تواند بازیکنان گرانقیمت بخرد. فعلا همه چیز متوقف شده است. نه با نیمار مذاکره می کنند و نه لوتارو. از شنیدن چنین خبرهایی شگفت زده می شوم چرا که می دانم بارسا فعلا به دنبال این چیزها نیست."

پیش از این خائومه رورس رییس پخش مسابقات لالیگا که خودش یک بارسایی دو آتشه است هم به صراحت گفته بود:" بارسلونا در حال حاضر توانایی خرید بازیکن را ندارد و در شرایط فعلی این اتفاق غیرممکن است."

بارسلونا نیز مثل سایر باشگاه های بزرگ اروپا ضرر بسیار شدیدی را متحمل شده است چرا که درآمدهای مهمی نظیر بلیت فروشی و حق پخش با توقف مسابقات و شیوع کرونا از دست رفته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو