دانلود بازی Merchant of the Skies v1.6.1 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Merchant of the Skies v1.6.1 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

95

1399/2/6

17:56


در بازی Merchant of the Skies شما کاپیتان یک کشتی هوایی هستید. باید اقلام مختلف را به فروش رسانده و منابع لازم را جمع‌آوری کنید. این منابع کمک می‌کند که در نهایت امپراطوری خود را شکل داده و در ابرها شهری را بسازید. این بازی تمرکز زیادی روی عناصر تجاری دارد و می‌تواند کم کم به یک سرمایه‌دار بزرگ تبدیل شوید. شما کاپیتان این کشتی هوایی هستید و در ابتدا تنها گوشه کوچکی از آسمان به شما داده می‌شود. باید شرکت تجاری خود را روی همین کشتی هوایی بنا کرده و تلاش‌های خود را بیشتر کنید. این بازی در ابتدا به‌صورت آزمایش عرضه شد و حتی هیچ ژانر و سبکی هم برایش تعیین نشده است. شما تنها باید به سفر خود ادامه دهید و شرکت ایده‌آل خودتان را تاسیس کنید. بازی روند جالبی دارد و المان‌هایی همچون اکتشاف، ساختمان‌سازی، تجارت و برخی از عناصر دیگر نقش آفرینی در آن موجود می‌زند.

Merchant of the Skies PC-SiMPLEX

آپدیت بازی Update v1.6.1-SiMPLEX اضافه شد

دانلود-بازی-Merchant-of-the-Skies

بازی Merchant of the Skies را می‌توانید با خدمات زیادی دنبال کنید و با انجام دادن صحیح هرکدام از آن‌ها، سود کسب کنید. گفتنی است که کشف جهان پیرامون ابرها، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شما است و باید در کار خود سرعت داشته باشید. گیم‌پلی بازی در جهان سندباکس دنبال می‌شود و بنابراین آزادانه می‌توانید به هر سو مهاجرت کنید. می‌توانید کالاهای شخصی خود را به فروش رسانده و مسیر نوینی را تجارت به‌روی خود باز کنید. گاهی اوقات می‌توانید یک سیستم ایجاد کرده و با برنامه‌ریزی صحیح، کاری کنید که همه‌ی کسب و کارها بدون دخالت دست شما انجام گیرد. در چنین شرایطی سرعت بسیار بالا خواهد رفت. می‌توانید عمارت خود را بنا کرده و به فرد ثروتمندی در فراسوی ابرها تبدیل شوید. بازی از المان‌های فراتر از تجارت هم تشکیل شده است که می‌توان به مواجهه با شخصیت‌های مختلف در آسمان و سفر در بالای جزیره‌ها اشاره کرد.

info

In Merchant of the Skies you’re the captain of an airship! Sell items, gather resources and build your own trade empire in the clouds! Merchant of the Skies is the trading game with light base-building and tycoon elements. You start off as a captain of a small cloudship and work your way towards establishing your own trade company.

Merchant of the skies is an experimental game: it does not have a distinct genre, but tries to capture the feeling of traveling the world and establishing your own company. That means we try to incorporate exploration, base building, trading and some minor rpg elements into the game.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 or upper

Processor: Intel Core 2 Duo

Memory: 1024 MB RAM

Graphics: shader 3.0 supporting card (i.e. Intel HD Graphics 4000)

DirectX: Version 9.0a

Storage: 512 MB available space

Additional Notes: DX9 (shader model 3.0) support

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.6.1-SiMPLEX با لینک مستقیم

——————–

دانلود بازی Merchant of the Skies-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو