دانلود بازی Filament برای کامپیوتر – نسخه CODEX و GOG

دانلود بازی Filament برای کامپیوتر – نسخه CODEX و GOG


منبع: دانلود ها

170

1399/2/6

18:28


بازی Filament در یک سفینه تحقیقاتی متعلق به شرکت فیلامنت جریان دارد و شما باید بتوانید یک اتفاق ناگوار در سفینه که منجر به مفقود شدن خدمه و قفل شدن برخی از عملکردهای آن شده است را پیگیری کنید. اکثر بخش‌های بازی معمایی است و سیستم گیم‌پلی جدید و جالبی را در اختیار شما می‌گذارد. باید با کمک جونیپر این ماموریت را به اتمام رسانده و در نهایت معماهای دشوار و دشوارتری را حل کنید. جونیپر یک خلبان آسیب دیده است که شما را به سمت کشف حقیقت سوق خواهد داد. او تنها امیدی است که باقی مانده است و باید در نهایت متوجه شوید که چه بلایی سر خدمه آمده است و دلیل ناپدیدی‌شان چیست. این بازی تک نفره را می‌توانید همراه با معماهای پیچیده تجربه کرده و از روند اعتیادآور بودن آن لذت ببرید.

Filament PC-CODEX

آپدیت بازی Update v20200424-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Filament

گفتنی است که بازی Filament تحسین بسیاری از منتقدان سرشناس صنعت بازی‌های ویدیویی را برانگیخته است و چالش‌های بوجود آمده برای بازیکنان، در سفینه آلباستر، شیرین‌تر و حرفه‌ای تر از چیزی که به‌نظر می‌آیند، توصیف می‌شوند. شما در ادامه و بعد از یافتن جواب سوال‌های خود، این سفینه را ترک خواهید کرد. بیش از ۳۰۰ پازل در این سفینه انتظار شما را می‌کشد و نکته‌ی جالب ماجرا این است که حتی می‌توانید آزادانه در تمامی قسمت‌های سفینه حرکت کنید. بازی تنوع خوبی دارد و تا آخر کار دچار خستگی و تکرار نمی‌شود. گاهی اوقات می‌توانید ترتیب پازل‌ها را عوض کرده و به سراغ معمایی بروید که برای شما جالب‌تر است. شما مدام با جونیپر در عین انجام دادن معماها در تماس خواهید بود و او برای شما در مورد خدمه و روالی که باعث ناپدید شدن آن‌ها شد، صحبت خواهد کرد. در این صحبت‌ها سرنخ‌های زیادی وجود دارد که اگر موفق به درک داستان بازی شوید، برای‌تان جالب خواهد بود. فرصت را از دست نداده و یکی از بهترین بازی‌های فکری امسال را تجربه کنید.

info

Board The Alabaster, one of The Filament Corporation’s flagship research vessels, and try to wrestle control back from a mysterious complication which left the ship locked down and the crew missing.

With only the help of Juniper, the ships stricken pilot, face fiendishly difficult puzzles that will push you to the limit in a bid to uncover what happened to the crew and why they disappeared. A single-player game with complex, yet ultra-addictive puzzles, challenge yourself to board the Alabaster, then challenge yourself to leave.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Processor: Quad Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1GB AMD Radeon HD 6870, 1GB NVIDIA GeForce GTX 745 or better

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: Requires a 64bit Processor and Operating System

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Processor: Quad Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB AMD Radeon R9 280, 2GB NVIDIA GeForce GTX 950 or better

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: Requires a 64bit Processor and Operating System

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو