مهرزاد جعفری بازیگر نقش مسعود در بچه مهندس ۳ کیست؟ + بیوگرافی و عکس

منبع: کولاک

322

1399/2/7

00:58


مهرزاد جعفری بازیگر نقش مسعود در بچه مهندس ۳ کیست؟ همچنین بیوگرافی و عکس های مهرزاد جعفری به همراه نکاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام. مهرزاد جعفری متولد ۸ مهر ۱۳۶۹ است. «مهرزاد جعفری» در آثاری همچون «اعترافات ذهن خطرناک من» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

مهرزاد جعفری بازیگر نقش مسعود

مهرزاد جعفری بازیگر نقش مسعود

ترجمه‌ی متن نمایش آشپزخانه به کارگردانی حسن معجونی (سال ۹۴) بازی در نمایش نیازمندیها به کارگردانی سیما تیرانداز (سال ۹۴) بازی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی (قسمت چهاردهم) بازی در سریال گشت پلیس به کارگردانی مهرداد خوشبخت (قسمت سوم) بازی…   

سریال بچه مهندس نام مجموعه ای ست که به سفارش سیما فیلم ساخته شده است. تا کنون دو فصل از این سریال پخش شده که استقبال زیاد مخاطبین را به همراه داشته است. فصل سوم این سریال با نام بچه مهندس ۳ هم اکنون آماده پخش از تلویزیون است. بر طبق آخرین تصمیمات مدیران شبکه دو، این سریال در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

سعید سعدی، تهیهکنندگی و علی غفاری، کارگردانی سریال بچه مهندس را بهعهده دارند. گرچه نام بچه مهندس، ممکن است یک اثر فانتزی یا طنز را در ذهن تداعی کند، اما این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش میگذارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو