برای موفقیت در اینستاگرام چه کارهایی را نباید انجام داد

منبع: مینویسم

196

1399/2/9

12:31


کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد

همیشه در مورد کارهایی که باید در اینستاگرام رعایت کنیم و انجام دهیم صحبت می شد، مانند جلوگیری از هک شدن اینستاگرام و یا خصوصی کردن اینستاگرام، اما می خواهیم در این مطلب درباره کارهایی که برای موفق بودن در اینستاگرام انجام آنها توصیه نمی شود صحبت کنیم .

کارهای بسیاری وجود دارند که ممکن است در اینستاگرام انجام دهید و در واقع موفقیت شما را به تاخیر بیاندازند.

۱۴ مورد از نبایدهای اینستاگرام 

برای اینکه در اینستاگرام مانند حرفه ای ها عمل کنید لازم است یک سری قوانین را رعایت کنید و برخی کارها را انجام ندهید. در ادامه مطلب ۱۴ کار که نباید در اینستاگرام انجام دهید، آورده شده اند:

۱- از نام کاربری ناشیانه در اینستاگرام استفاده نکنید

متأسفانه عملکرد جستجو در اینستاگرام به اندازه سایر سایت ها قدرتمند نیست. اگر نام کاربری (و حتی نام “واقعی” شما) سخت باشد، افراد نمی توانند شما را پیدا و دنبال کنند. به جای این کار، از همان نام کاربری که در توییتر خود استفاده می کنید، استفاده کنید و نام خود را به شکل ساده تعیین کنید، چه نام واقعی شما و یا نام تجاری شما باشد.

چگونه یک نام اینستاگرام خوب انتخاب کنیم؟

۲ – پروفایل خود را  خصوصی نکنید

یکی از راههای موفقیت در اینستاگرام این است که حساب خود را در حالت خصوصی تنظیم نکنید، مگر در مواردی که از اینستاگرام صرفا به دلایل شخصی استفاده می کنید و نمی خواهید به کار شبکه ای بپردازید. به جای آن، حساب خود را درحالت عمومی تنظیم کنید تا فالوورهای جدید بتوانند ببینند چه پستی می گذارید و در مورد چه چیزی می باشد. اگر آن ها بتوانند محتوای شما را ببینند، خیلی سریع تر فالور کسب می کنید و مجبور نیستید که منتظر آنها بمانید.

۳ -کمین کننده نباشید

اینستاگرام کاملا بر اساس تعامل و اشتراک گذاری پست ها می باشد. یکی از عوامل موفقیت در اینستاگرام فعال بودن است، ساکن نباشید و به جای آن، به صورت مرتب پست بگذارید و پست های دیگران را لایک کنید یا اظهار نظر کنید. جذاب باشید و بدین ترتیب با سایر کاربران اینستاگرام روابط بهتری برقرار خواهید کرد.

۴ – بدون کپشن پست نگذارید

برای تبلیغ موفق در اینستاگرام، مهم نیست که تصویر شما چقدر جذاب باشد، به یک کپشن نیاز دارد. پست های دارای کپشن سطح درگیری بالاتری دارند و به شما این امکان را می دهند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

به مردم بگویید این عکس چیست، یک نقل قول به اشتراک بگذارید، یک سؤال بپرسید. هرچه که باشد، موردی را برای اضافه کردن در پست های خود بیابید.

۵ – از هشتگ ها بیش از حد استفاده یا سوء استفاده نکنید

برای موفقیت در کسب و کار اینستاگرام، هشتگ ها بسیار با اهمیت می باشند و برای افزایش دسترسی باید در هر پست مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، استفاده از بیش از ۷-۱۰ هشتگ بیش از حد است. ۵-۷ هشتگ مربوط را انتخاب کنید تا در کپشن خود درج کنید. از هشتگ های معروف اینستاگرام که هیچ ارتباطی با پست شما ندارند، استفاده نکنید.

استفاده از هشتگ های نامناسب برای نمایش در جستجوهای عمومی به شما کمک نمی کند تا به فالوورهای جدید دست پیدا کنید، این کار در واقع امکان دستیابی به فالوورها را از بین می برد.

نبایدهای اینستاگرام

۶ – کامنت های فالوورهای خود را نادیده نگیرید

زمانی که مردم وقت خود را برای کامنت گذاشتن در مورد پست های شما و یا سؤال کردن صرف می کنند، آن ها را نادیده نگیرید! اطمینان حاصل کنید که اعلان های خود را به صورت بررسی می کنید تا کامنت ها را ببینید. سپس (با استفاده از نام کاربری خود برای اطلاع رسانی به آن ها) پاسخ دهید و از آن ها تشکر کنید یا به سؤال آن ها پاسخ دهید.

زمانی که به صورت منظم این کار انجام شود، کامنت ها تأثیر زیادی بر رابطه شما با مخاطبان شما می گذارند.

۷ -محتوای سایر کاربران اینستاگرام را کپی نکنید

اینکه شما عکس شخص دیگری را دوست دارید، به این معنا نیست که می توانید آن را به عنوان عکس خود پست کنید. اگر می خواهید از محتوای صفحه شخص دیگری استفاده کنید، از کاربران بخواهید تا شما را تگ کرده یا از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنند. زمان پست گذاشتن مجدد، همیشه جنبه های مناسب را ارائه دهید. بعضی از برنامه های شخص ثالث وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که پست یک کاربر دیگر را به حساب خود بازگردانید.

۸- از تصاویر قرار گرفته شده در جستجوهای گوگل استفاده نکنید

اینستاگرام مکانی برای به اشتراک گذاشتن محتوای شخصی می باشد، نه به اشتراک گذاشتن تصاویر حاصل از جستجوی عمومی در گوگل. اگر می خواهید یک نقل قول انگیزشی را به اشتراک بگذارید، نقل قول را در بالای یکی از تصاویر خود قرار دهید.

اینستاگرام، فیس بوک نیست، بنابراین از تصاویر خود استفاده کنید و خلاق باشید! اگر به مشکل برخورده اید، توصیه های من راجع به اینکه کدام نوع محتوا بهترین عملکرد را در اینستاگرام دارند، بررسی کنید.

۹ – از عکس های سلفی، بیش از حد استفاده نکنید

همه ما عاشق یک سلفی خوب هستیم، اما یک سلفی خوب کافی است. مگر اینکه کیم کارداشیان باشید (حتی در این صورت نیز شما نیازی به عکس سلفی به صورت روزانه ندارید) و قطعا قرار دادن چندین سلفی در روز جالب نیست! می خواهید لباس خود را نشان دهید، لباس خود را نشان دهید. می خواهید مکان تعطیلات خود را به نمایش بگذارید، مناظر را به نمایش بگذارید. اگر برای توسعه مشاغل خود از اینستاگرام استفاده می کنید، تعداد زیاد سلفی ها جزء نبایدهای اینستاگرام هستند.

۱۰ – پست های خود را پشت سر هم ارسال نکنید

اگر چندین تصویر برای اشتراک گذاری دارید، آن ها را در اینستاگرام یکی پس از دیگری ارسال نکنید. به جای آن، آن ها را هر نیم ساعت یا یک ساعت یک بار پست کنید. با این کار علاوه بر این که فیدهای فالوورهای شما اشغال نمی شود، بلکه، هر پست تاثیر بیشتری خواهد داشت. برای موفقیت در اینستاگرام نکته دیگر اینکه، شما لازم نیست چندین عکس از یک چیز را به اشتراک بگذارید. یک یا دو مورد از بهترین تصاویر را انتخاب کرده و آن ها را به اشتراک بگذارید.

۱۱ – تمام پست های اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک نگذارید

در حالی که توصیه می کنم پست های اینستاگرام  خود را گاهی در فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید، شما نباید هر پستی را در سایت های دیگر خود به اشتراک بگذارید. اگر همیشه هر پست را در سایت های دیگر به اشتراک می گذارید، چرا کسی شما را در اینستاگرام دنبال کند؟ به جای آن، یک عکس را به اشتراک بگذارید و هواداران خود را تشویق کنید تا بقیه تصاویر را در اینستاگرام مشاهده کنند.

۱۲ – هر کسی را که شما را فالو کرد، فالو نکنید

اینکه افرادی شما را فالو کرده اند، بدین معنا نیست که شما نیز باید آن ها را فالو کنید. البته اگر مطالب آن ها را جالب یا مطابق با آنچه می خواهید؛ می بینید، آن ها را فالو کنید! عمل متقابل عالی است. اما احساس نکنید که ملزم به فالو کردن همه افراد می باشید. اگر فید اینستاگرام شما پر از تصاویر و مطالبی است که در واقع از آن ها لذت نمی برید، احتمالا کمتر از آن استفاده خواهید کرد.

۱۳ – افراد را به این دلیل که طرفداران شما زیاد شوند و بعدا آن ها را آنفالو کنید، فالو نکنید

اگر با فالو کردن افراد تنها به دنبال افزایش فالور هستید و بعدا آن ها را آنفالو خواهید کرد، کاملا بی ادب هستید. این کار چیزی نیست که اینستاگرام برای آن ایجاد شده باشد. افرادی که در واقع به آن ها علاقه دارید، فالو کنید و شروع به ایجاد رابطه با افراد کنید. مقدار طرفداران شما با این کار به صورت طبیعی افزایش می یابد.

۱۴ – برای خود فالوور اینستاگرام نخرید

یکی از نبایدهای اینستاگرام برای رسیدن به موفقیت، خریدن فالوور است. من متعجب هستم که ما هنوز مجبوریم این مورد را تکرار کنیم، برای خود فالوور اینستاگرام نخرید! آن ها به هیچ وجه به شما خدمت نمی کنند. در واقع، آن ها شانس شما برای رسیدن به صفحه محبوب خود را تباه می کنند و واقعا پست های شما را لایک نمی کنند یا کامنت نمی گذارند. برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود، زمان کافی را برای برقراری ارتباط واقعی با افراد واقعی صرف کنید.

خب! اکنون خود دانید. تمام کارهایی که به شما توصیه می کنم انجام ندهید، برای موفق بودن شما در اینستاگرام می باشند.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو