ماسک زدن در متروی تهران احتمالا اجباری می‌شود

120

1399/2/9

14:54


ماسک زدن در متروی تهران احتمالا اجباری می‌شود

سلامت نیوز:مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو را براساس دستور العمل‌ها اجرایی خواهیم کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، بنا به اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در راستای حفظ سلامت مسافران و پرسنل این شرکت و صیانت از بهداشت و سلامت عمومی نسبت به انجام ضدعفونی و نظافت ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو اقدام کرده افزود: با توجه به اینکه ایستگاه‌های خطوط مترو در زیر زمین قرار دارند کارکرد هواساز‌های ایستگاه‌ها را افزایش داده ایم تا جابجایی هوا بیشتر شده و از ساکن ماندن هوای داخل ایستگاه‌ها جلوگیری شود در همین راستا استفاده از ماسک را به تمامی مسافران توصیه کرده و از مسافران می‌خواهیم فاصله اجتماعی را در هنگام استفاده از قطار‌ها رعایت کنند.


وی تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شرکت بهره برداری مترو براساس سیاست‌های کلی شهرداری تهران و ستاد ملی مبارزه با کرونا است و در صورت ابلاغ طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو براساس دستور العمل، این کار را اجرایی خواهیم کرد.


نوبخت گفت: برای حفظ و ارتقاء سلامتی مسافران آمادگی هرنوع همکاری برای تامین و توزیع ماسک توسط شرکت‌ها، خیریه‌ها و نهاد‌های تامین و تولید کننده ماسک را داریم.


مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تشکر از مسافرانی که با استفاده از ماسک به نوعی به شکسته شدن زنجیره انتقال کمک می‌کنند از سایر مسافران نیز خواست تا نسبت به تهیه تامین ماسک و استفاده از آن در مترو اقدام کنند.


نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت با تمامی امکانات موجود و توان اجرایی خود برای افزایش خدمات جابجایی و افزایش رضایت‌مندی مسافران تلاش می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو