رهایی گروگان ۲۴ساله طی یک عملیات پلیسی

منبع: برترین ها

59

1399/2/9

14:55


فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک گروگان کمتر از ۴۸ ساعت از دست آدم ربایان آزاد شد و در کمال صحت و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک گروگان کمتر از ۴۸ ساعت از دست آدم ربایان آزاد شد و در کمال صحت و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.

سردار غلامرضا جعفری پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح خبر آزادی یک گروگان ۲۴ ساله در شهرستان لنگه گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی و متواری شدن آدم ربابان در شهرستان بندرلنگه، موضوع شناسایی ودستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق به عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد انگیزه آدم ربایی، اختلافات مالی می‌باشد و افراد گروگان گیر طی تماس تلفنی با همسر ربوده شده در قبال آزادی تقاضای ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده‌اند.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهارداشت: تحقیقات همه جانبه جهت رهایی گروگان، شناسایی و دستگیری آدم ربایان صورت گرفته و اقدامات پلیسی و فنی کاراگاهان منجر به شناسایی مخفیگاه آدم ربایان شده و ضمن هماهنگی قضائی، مأموران به محل اعزام که متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و به جهت ترس از شناسایی و دستگیر شدن، گروگان را پس از ۴۸ ساعت از زمان وقوع گروگانگیری، در نزدیکی روستای کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه رها کرده وفرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و هنجار شکنانه مراتب را به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو