با جذاب ترین تفریحات و دیدنی های تولدو اسپانیا آشنا شوید

منبع: آرگا

102

1399/2/9

22:41


تولدو یکی از مهم ترین شهرهای اسپانیا است و پایتخت استانی این منطقه محسوب می شود جاذبه هایی که در این شهر وجود دارند برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت است بسیاری از بناهای تاریخی که در این منطقه مشاهده می کنید کلیسای جامع یکی از مهم ترین بناهای تاریخی و دیدنی های تولدو به شمار می آید که می تواند از آن دیدن کنید و معماری آن را مشاهده نمایید.

شهر تولدو در ارتفاعات سنگلاخ واقع شده است این منطقه از نواحی اطراف به رودخانه تاقوس متصل می شود و تا جنوب غربی مادرید نیز ادامه دارد یکی از مورخان شناخته شده رومی بر روی این بنا تحقیقات متعددی انجام داده است لیوی مورخی شناخته شده و توانمند است که با تحقیقات خود به قدمت باستانی این بنا پی برده است. این بنا مدت ها پیش و در سال ۱۹۳ به عنوان یکی از مستعمره های مهم روم به شمار می آمده است به همین خاطر است که این شهر را به عنوان پایتخت رسمی محسوب کرده اند.

تغییرات مذهبی متعددی که در این شهر رخ داده است موجب ایجاد تغییرات مهمی در آن شده است. تمام دنیا این شهر را به عنوان نماد فرهنگی غنی اسپانیا به خاطر دارند در سال ۱۹۸۶ این بنا به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و از این رو در دنیا شناخته شده و دارای اهمیت زیادی است. فرهنگ این منطقه بسیار غنی است و مرکز تاریخی دنیا نیز شناخته می شود خیابان های این شهر بسیار باریک است و دارای شیب های تندی است بر فراز رودخانه تاقوس دو پل وجود دارد که دیدن شهر از بالای آن دارای چشم انداز زیبایی است شما علاقه مندان در صورت تمایل در ادامه این مطلب می توانید بیشتر با این منطقه و جاذبه های آن آشنا شوید.

 

دیدنی های تولدو را بیشتر بشناسید:

قرار گرفتن این شهر باستانی بر فراز ارتفاعات موجب اهمیت بیشتر آن شده است در زمان حکومت مسلمین نیز این شهر از اهمیت زیادی برخوردار بوده است شکوه و عظمتی که می توانید در این شهر مشاهده کنید در کمتر جایی از دنیا و تاریخ دیده می شود. مشاهده بسیاری از بناهای تاریخی و باستانی در این شهر موجب شده تا هر ساله گردشگران بسیار زیادی به این منطقه سفر کنند در طول تاریخ این شهر نماد صلح و صفا بوده است بسیاری از بناهای تاریخی این منطقه شامل مساجد، کلیسا و کنیسه ها هستند.

 

نوع معماری که می توانید در گوشه و کنار این شهر مشاهده کنید بسیار بی نظیر هستند یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری که می توانید در این شهر مشاهده کنید و جالب است بدانید که به دلیل صلحی که میان اقوام مختلف در این منطقه حاکم بوده است این منطقه در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در گذشته این سرزمین محلی برای تولید آهن و شمشیر بوده است و در حال حاضر نیز مکانی برای تولید چاقو و شمشیر است از این رو در زمینه های تجاری نیز دارای اهمیت است بسیاری از دیدنی های تولدو دارای ارزش باستانی و تاریخی هستند و متعق به قرون وسطی می باشند که در ادامه با آن آشنا می شوید.

کلیسای تولدو

هنر تولدو:

چیزی که به محضر ورود به تولدو توجه شما را به خود جلب می کند هنر معماری این شهر است خیابان های این منطقه بسیار باریک هستند و به دلیل نوع معماری که در آن مشاهده می شود خیلی از علاقه مندان را به خود جلب می کند آرامشی که با قدم زدن در کوچه پس کوچه های شهر می توانید به دست آروید بسیار احساس مثبتی را در شما ایجاد می کند. از این رو دیدنی های تولدو بیشتر در معماری و هنر آن گنجانده شده است ارزش تاریخی که در بسیاری از این بناها وجود دارد مورد توجه علاقه مندان است به ویژه اینکه برخی از این بناها ارزش فرهنگی نیز دارند.

مناطق زیبای تولدو

کاخ ها، مساجد و کلیسا از مهم ترین بناهای تاریخی هستند که می توانید در اینجا آن را مشاهده کنید دروازه های مختلف با دیوارهای بلند که اطراف شهر را گرفته اند نیز از دیگر جذابیت های مهم برای گردشگران به شمار می آیند. موزه های نقاشی و کلیساهایی که در دارای معماری باشکوه هستند و از خزانه های طلا و جواهرات پر شده اند بی شک برای تمام دنیا جالب خواهد بود.

جاذبه های تولدو

قلعه آلکازار یکی از دیدنی های تولدو محسوب می شود که در سفر خود به این شهر می توانید از آن دیدن کنید جدای از این قلعه کاخ فوئنسالیدا که بنایی تاریخی متعلق به قرن ۱۵ است بسیار جالب توجه می باشد و می توانید از نزدیک معماری جذاب آن را مشاهده نمایید. ساختمانی ک متعلق به دوران رنسانس است ساختمان بیمارستان می باشد نقاشی هایی که در دیوار این بنا به کار رفته شده است بسیار زیبا و دیدنی می باشند.

معرفی  دیدنی های اسپانیا  که بعد از سفر عاشقش می شوید می تواند توجه شما را به خود جلب کند این کشور دارای ارزش تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی است تمام دنیا این کشور را با وجود جاذبه های مهم فرهنگی آن می شناسند. شاید تاکنون نام کلیسای ساگراد اسپانیا را شنیده باشید این کلیسا یکی از مهم ترین بناهای تاریخی است که می توانید از آن دیدن کنید.

این شهر در زمینه تجارت نیز بسیار موفق عمل کرده است خیلی از مردم دنیا صنعت تولدو را با وجود فوالاد می شناسند صنعت فولاد در این منطقه به قدری با قدرت پیش می رود که در زمینه شمشیرسازی بسیار موفق بوده است. قدمت طولانی که این شهر در تجارت شمشیر و فولاد دارد موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به این مناطق سفر کنند قدمت تاریخی تولدو به دوران پیش از مسیح باز می گردد بسیاری از کتاب ها و آثار تاریخی نشان دهنده قدمت و اعتبار تاریخی این منطقه هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو