ادکلن لالیک مشکی + معرفی بهترین عطر و ادکلن لالیک زنانه و مردانه

ادکلن لالیک مشکی + معرفی بهترین عطر و ادکلن لالیک زنانه و مردانه


منبع: زیبامون

250

1398/2/29

14:20


در این بخش از زیبامون با تعدادی از بهترین ادکلن های لالیک زنانه و مردانه آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ادکلن لالیک مشکی + معرفی بهترین عطر و ادکلن لالیک زنانه و مردانه

عطر و ادکلن لالیک (Lalique perfumes) یکی از مشهورترین برندهای عطر و ادکلن در دنیا هست که عموما به دلیل بطری ها خاص و منحصر به فردی که دارند، شناخته شده هستند. خط تولید عطر و ادکلن لالیک توسط یک طراح و هنرمند مشهور فرانسوی که در زمینه طراحی و ساخت شیشه به نام  Rene Jules Lalique فعالیت داشت، راه اندازی شده و با نام خود این فرد نامگذاری شده است!

طیف گسترده ای از عطر و ادکلن لالیک هم برای خانم ها و هم برای آقایان تولید شده است که همگی دارای روایحی عالی و منحصر به فرد هستند و طرفداران بسیار زیادی از سراسر دنیا دارند. ما در این بخش از زیبامون دات کام تعدادی از بهترین ادکلن های لالیک مردانه و زنانه رو به شما معرفی میکنیم تا بتونید بهترین و مناسب ترین انتخاب رو داشته باشید.

 

Encre Noire Lalique for men - ادکلن لالیک مشکی مردانه

 

ادکلن لالیک مشکی مردانه

 

این ادکلن رو میتونیم به عنوان یکی از بهترین عطرها و رایحه ها برای اقایان معرفی کنیم. از ترکیبات به کار رفته در ادکلن لالیک مشکی مردانه میتونیم به بوربن (bourbon)، سرو، ریشه چمن هندی (vetiver)، مشک و cashmere اشاره کنیم. به طور کلی عطر لالیک مشکی مردانه، یک عطر قدرتمند دارای عطر و بوی عجیب و غریب، جسورانه و با رایحه چوبی هست.

بسته بندی این ادکلن نیز به اندازه ترکیبات آن جذاب هست. (یک بطری مربعی مشکی که نام لالیک روی ان حاکاکی شده است)! این عطر در سال 2006 طراحی و تولید شده است.

 

 Amethyst perfume for women by Lalique - عطر یاقوت ارغوانی لالیک برای خانم ها

 

عطر ارغوانی لالیک

 

این عطر در سال 2007 تولید شده و اعتقاد بر این هست که برای تولید این عطر از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی که برای حفظ سلامت مفید هستند، الهام گرفته شده است.

این عطر دارای رایحه ای دلپذیر از انگور سیاه هست و همچنین از روایح گلداری مثل گل صدتومانی، گل رز، زنبق، یلانگ یلانگ و رایحه مشک، چوب و وانیل نیز در ساخت آن استفاده شده است و رایحه ای ظریف و زنانه رو ایجاد کرده است که مطمینا تمام خانم ها آن رو دوست خواهند داشت!

 

White Eau de Toilette Spray by Lalique - ادو تویلت سفید لالیک برای آقایان

 

عطر لالیک سفید مردانه

 

این عطر مرکباتی و تند در سال 2008 و مخصوص آقایان تولید شده است. رایحه این عطر در ابتدا به مدت 1 دقیقه بسیار شدید هست اما بعد از آن، رایحه آن پخش شده و عطر و رایحه ای به طراوت برگ لیمو به جا میگذاره!

از ترکیبات به کار رفته در این عطر جذاب مردانه میتونیم به برگ لیمو، ترنج و تمبر هندی برای نت بالایی، فلفل سفید، هل و جوزهندی برای نت میانی و ترکیبی از کهربا، سدر و مشک برای نت پایه، اشاره کرد که باعث ایجاد رایحه ای منحصر به فرد و عالی برای اقایان شده است.

 

Le Baiser Perfume for Women by Lalique - عطر لالیک زنانه

 

عطر لالیک زنانه

 

این عطر جذاب که دارای رایحه گلدار و چوبی هست، در سال 1999 مخصوص خانم ها طراحی و تولید شده است. نت های پایه این عطر شامل عنبر، سدر و مشک هست و برای نت های میانی از روایح گل رز، یاسمن، فلفل و توت شیرین استفاده شده است. علاوه بر این برای نت بالایی این عطر جذاب زنانه از کشمش سیاه و بنفش و یاسمن استفاده شده است. این عطر زنانه به رایحه گلدار تند و تیزی که داره معروف هست و رایحه ی محصور کننده ای رو با خودش به همراه داره!

 

Lalique Cologne for Men by Lalique - ادکلن لالیک مردانه

 

ادکلن لالیک مردانه

 

این عطر عجیب و غریب و خاص از برند لالیلک در سال 1997 طراحی و تولید شده و دارای رایحه چوبی و روایح تند و تیز شرقی هست. این عطر یکی از بهترین انتخاب ها برای افزایش حس مردانگی در اقایان هست! ترکیبی از مرکبات، یاسمن و سدر باعث شده تا این ادکلن یک رایحه عالی و شگفت انگیز برای مردان باشه. رایحه مرکباتی به کار رفته در این ادکلن باعث میشه تا در تمام روز احساس طراوت و تازگی خیلی خوبی رو احساس کنید. این ادکلن ماندگاری بسیار زیادی داره و تقریبا از زمان تولید تا به امروز هم طرفدارن بسیار زیادی داشته است.

 

Encre Noire Pour Elle Lalique for women - ادکلن لالیک مشکی زنانه

 

ادکلن لالیک مشکی زنانه

 

این عطر زنانه و خوشبو در سال 2006 تولید شده و رایحه ملایم و خوبی رو برای خانم ها به ارمغان آورده ایت. نت بالایی این عطر از فریزیا، عنبر و ترنج ساخته شده و برای نت میانی از گل اسمانتوس و رز استفاده شده و همچنین نت پایه این عطر زنانه شامل سدر؛ خس خس و مشک هست.

ادکلن لالیک مشکی زنانه ماندگاری خیلی خوبی داره و میتونید در 4 فصل سال از این عطر دلپذیر و زنانه استفاده کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

ادکلن های معروف مردانه

معرفی عطر لالیک زنانه

معرفی بهترین عطرها از برند تام فورد - Tom Ford

منتخب خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه برای بهار 2019 + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو