جزئیات کامل ساخت سریال عاشقانه آقازاده

منبع: کولاک

106

1399/2/10

14:50


سریال عاشقانه آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا ساخته خواهد شد که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است و برای پخش در شبکه نمایش خانگی کلید می خورد.

سریال عاشقانه آقازاده

سریال عاشقانه آقازاده

حامد عنقا ۹ سال پس از طراحی و نویسندگی سریال قلب یخی به عنوان اولین سریال شبکه نمایش خانگی دوباره با عاشقانه ای خاص به این مدیوم بازمی گردد.

سریال آقازاده که چهارمین همکاری او با بهرنگ توفیقی پس از سریال های «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» است، متفاوت از این تجربیات تلویزیونی و در فضایی خاص خواهد بود‌. پیش تولید این سریال به تهیه کنندگی عنقا از سال گذشته و پیش از ساخت مجموعه نوروزی شبکه دو آغاز شده بود و پروانه ساخت آن نیز به تازگی صادر شده است.

از این سریال خبر می رسد امین حیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی به سریال پیوسته است.این بازیگر بعد از دومین و البته آخرین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی در هیچ یک از آثار این مدیوم رسانه ای حضور نداشت.

پیش از این از حضور یک بازیگر ناشناخته به عنوان نقش اصلی زن این سریال و احتمال حضور کیوانچ سوپراستار ترک در این سریال خبر رسیده و همچنین اعلام شده بود مهدی سلطانی و امین تارخ نقش پدرهای قصه را که مقابل یکدیگر قرار دارند ایفا می کنند. جمشید هاشم پور، لعیا زنگنه و کامبیز دیرباز دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

«آقازاده» که چندی است در سکوت خبری فیلمبرداری و مراحل فنی خود را جلو می‌برد، در مشهد ادامه پیدا می‌کند. پیش از این حامد عنقا در گفت‌وگویی «آقازاده» را پیشکش فقیرانه‌ای به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا دانسته و اعلام کرده بود بخش‌هایی از سریال که در مشهد ضبط می‌شود، بر همه کار غلبه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو