برای لاغری ران پا سریع چه بايد كرد؟ روند کاهش چربی ران ها چگونه است؟

برای لاغری ران پا سریع چه بايد كرد؟ روند کاهش چربی ران ها چگونه است؟


منبع: مینویسم

195

1399/2/10

17:01


براي كوچك کردن و لاغری ران پا چه بايد كرد؟

چربی انباشته شده در ران ها می تواند استفاده از شلوار جین و شلوارک های مورد علاقه تان را واقعا دشوار کند. معمولا در افرادی که تصمیم به کاهش وزن میگیرند، علاقه به کاهش چربی ران پا سریع بیشتر است و مدام در پی راه و روش هایی برای لاغری ران پا سریع و كوچك کردن ران خود هستند، ما در مطالب گذشته در رابطه با بهترین روش برای لاغری پایین تنه صحبت کرده ایم اما در این مقاله قصد داریم به روش های کاهش چربی ران بپردازیم.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که داشتن چربی زیاد در شکم و ران ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش دهد. اما لاغر کردن ران ها و کاهش چربی در این ناحیه می تواند کار دشواری باشد.

سریع ترین روش لاغری ران پا کدام است؟

روند کاهش چربی ران ها به چه صورت است؟

اگر شما سعی در کاهش وزن دارید و به خصوص می خواهید برای لاغری ران پا سریع و در کمترین زمان ممکن اقدام کنید، اولین چیزی که باید بدانید این است که با پیروی از هر رژیم یا ورزش نمی توانید چربی را در یک قسمت خاص از بدن خود کاهش دهید.  رسوب چربی در اطراف ران شما فقط در صورت از دست دادن چربی کلی بدن می تواند کاهش یابد.

فقط در صورت کاهش شاخص توده بدن ، اندازه ران های شما کاهش می یابد. اگر در یک هفته قادر به کاهش ۳۵۰۰ کالری باشید ، کاهش چربی در کل بدن شما اتفاق می‌افتد نه فقط در ران‌ها.

سفت کردن چربی ران

سفت کردن چربی ران پا

سفت کردن چربی ران پا

یکی از بهترین روش ها برای لاغری سریع ران پا سفت کردن چربی ران پا است. در حالی که از بین بردن چربی ران به طور مستقیم ممکن نیست ، اما می توانید سعی کنید آن را مقاوم کنید. برای بهبود ظاهر و فرم دهی قسمت های مختلف بدن می توانید تمرین مقاومتی را امتحان کنید.

تمرین مقاومتی و حرکات ورزشی برای لاغری ران پا نیز به تقویت عضلات این ناحیه و همچنین به ایجاد توده عضلانی کمک می کند و جلوه ای محکم و مقاوم ‌تر به عضله مورد نظر می بخشد. اگر روی ران های خود تمرکز می کنید ، پس باید انجام تمرینات لانج و اسکات را در نظر بگیرید. انجام دو تا سه ست لانج و اسکات با ۱۰ تا ۱۲ تکرار بسیار مناسب است تا ماهیچه های ران بیشتر شود.

برای خود یک هدف معقول تعیین کنید

قبل از انتخاب سریعترین راه لاغر کردن ران پا مهم است بدانید که هنگام تلاش برای کاهش وزن باید انتظارات خود را منطقی و مناسب تعیین کنید. هر چه کسری کالری بیشتر باشد ، روند ذوب چربی سریعتر خواهد بود. هدف مناسب از دست دادن ۱ کیلو وزن در هفته است در این صورت شما قادر خواهید بود در چهار تا پنج هفته یک تغییر قابل مشاهده را ببینید.

بیشتر بخوانید : رژیم لاغری ۵ کیلو در ۱ ماه

نکاتی برای کاهش وزن و لاغر کردن ران ها

سریع ترین روش لاغری ران پا

توجه به این نکته حائز اهمیت است که بهبود تناسب اندام خود لزوماً به معنی کاهش وزن نیست. اما اگر لاغرتر شدن و تغییر تناسب بدن یکی از اهداف شماست، شما باید کالری بیشتری نسبت به آنچه به دست می آورید، بسوزانید.

بسیاری از تمرین های ورزشی مخصوص لاغری ران به طور همزمان موجب کالری سوزی و تقویت عضلات ران می شوند. به یاد داشته باشید که کاهش وزن با سرعت کم اما مداوم بهترین روش برای حفظ کاهش وزن در یک بازه زمانی است.

همچنین اجتناب از یک رژیم غذایی سخت که یک گروه غذایی مانند کربوهیدرات ها را به طور کامل حذف می کند یا یک رژیم غذایی با کالری کم باید در نظر گرفته شود.

و مزایای کاهش وزن فراتر از جنبه زیبایی شناسی است. طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۸، کاهش تنها چند اینچ در ران و باسن می تواند فاکتورهای خطرناک را برای بیماری های قلبی کاهش دهد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو