«داوود کروکودیل»، مهمان امشب برنامه «دورهمی» شبکه نسیم

منبع: روزیاتو

161

1399/2/10

23:22


شکیب شجره هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان امشب در دومین چهارشنبه اردیبهشت ماه ۹۹، مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شبکه نسیم است. این برنامه امشب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

شکیب شجره با حضور در سریال شبکه نمایش خانگی هیولا که توسط مهران مدیری کارگردانی شده بود، در نقش داوود کروکودیل یا بیزاکودیل حضور داشت و بخشی از بار طنز این سریال پربیننده شبکه نمایش خانگی سال پیش را بر عهده داشت. او امشب قصد دارد درباره زندگی و برنامه کاری سال جدید وخاطراتش از همکاری با مهران مدیری بگوید.

شکیب شجره در سریال هیولا، عاشق مادر شرافت شده بود. او متولد ۲۷ مرداد در زنجان است. پسر زنجانی دهه شصتی پر استعداد ، برادر زاده استاد صدرالدین شجره، از پیشکسوتان فقید گویندگی کشور است. بعد از نقش آفرینی در سریال هیوالا، توانست در فیلم «عروسی مردم» بازی کند، سپس در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲» نقش آفرینی کند و حال به چهره اش شناخته شده است.

این نخستین حضور داوود بیزاکودیل یا همان شکیب شجره در برنامه دورهمی و شبکه نسیم است. بازپخش برنامهامشب، فردا ۵ شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۵ عصر خواهد بود.

شکیب شجره

شکیب شجره با این استایل در دورهمی حضور یافت

شکیب شجره مدتی است که در اینستاگرام فعالیت دارد و بیش از ۳۵۰ پست به اشتراک گذاشت و ۳۴ هزار دنبال کننده دارد. او در دانشگاه ولونگونگ استرالیا در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرده است و خود را پیانیست و مسلط به سالسا و هنرپیشه معرفی کرده است . اینستاگرام این چهره طنز پرداز جوان کشورمان مملو از تصاویر آکروباتیک داوود کروکودیل است.

گفتنی های جالب داوود کروکودیل در برنامه امشب را تا ساعتی دیگر در همین گفتار به روز رسانی خواهیم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو