تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Avengers: Endgame مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Avengers: Endgame مشخص شد


منبع: بلاکس آپ

494

1398/4/6

14:45


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Avengers: Endgame مشخص شد

بالاخره انتظارات به پایان رسید و کمپانی مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سینمایی Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را اعلام کرده است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) مشخص شده است. مارول استودیو با انتشار تریلری اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ 30 جولای 2019 (8 مرداد 1398) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ 13 آگوست 2019 (22 مرداد 1398) خواهیم بود که این دو نسخه حاوی یک بخش مشترک نیز هستند. همچنین مارول تریلری از نسخه بلوری فیلم Avengers: Endgame نیز منتشر کرده که این تریلر اتفاقات مهمی از فیلم را فاش می‌کند و در صورتی که این فیلم را تماشا نکرده‌اید، از تماشای آن خودداری کنید. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

به مانند دیگر نسخه های خانگی، فیلم Avengers: Endgame دارای محتوای ویژه خواهد بود و بخشی برای یادبود استن لی، بخشی در مورد انتخاب رابرت داونی جونیور برای نقش تونی استارک خواهد بود. همچنین یک بخش در رابطه با تحول شخصیت کاپیتان آمریکا در دنیای مارول خواهد داشت. و بخش های دیگری که همه در نسخه خانگی فیلم جدید انتقام جویان قابل مشاهده است. بجز تریلری که مشاهده کردید، تصویر روی جلد نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Avengers: Endgame نیز منتشر شده که شما در ادامه آن را مشاهده می کنید:

فیلم ابرقهرمانی Avengers: Endgame در اکران بسیار موفق عمل کرده است و تا به الان توانسته 2 میلیارد و 750 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته باشد، که 834.8 میلیون دلار آن مربوط به فروش در آمریکای شمالی بوده است و 1 میلیارد و 916 میلیون دلار دیگر مربوط به فروش در دیگر نقاط دنیا بوده است. این فیلم با اختلاف بسیار کم 38 میلیون دلاری در رتبه دومین فیلم پرفروش تاریخ قرار گرفته است. فیلم سینمایی Avatar (آواتار) به کارگردانی جیمز کامرون با فروش 2 میلیارد و 788 میلیون دلار در رتبه اول پرفروش ترین های تاریخ سینما قرار گرفته است. در آخر لازم به ذکر است که به زودی قرار است نسخه طولانی تر فیلم انتقام جویان: پایان بازی مجددا در سینماها اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو