دانلود بازی Moving Out برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Moving Out برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

150

1399/2/11

04:49


اگر بخواهیم اسم یک بازی را که سازندگان Moving Out توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند نام ببریم، قطعا از Overcooked یاد می‌کنیم. هر دو بازی، محصولی از تیم‌۱۷ به شمار می‌روند و ایده‌ی اصلی گیم‌پلی آن‌ها نیز مشترک است. اگر از علاقه‌مندان به بازی Overcooked باشید، اکنون می‌توانید لحظات مفرح خود را با مزه‌ای متفاوت تکرار کنید و همراه با حداکثر سه نفر از دوستانتان، به تجربه‌ی این کوآپ جذاب بپردازید. وقتی شما این بازی را آغاز می‌کنید، با یادگیری باید‌ها و نباید‌ها تبدیل به یک متخصص جابجایی و چینش اسباب و اثاثیه می‌شوید. درست مانند بازی Overcooked، در این بازی‌ هم باید فعالیت‌هایی انجام بدهید که هرچند در زندگی واقعی کسل‌کننده هستند اما در بازی خنده‌دار و جذاب خواهند بود. اگر تصور شما از اسباب‌کشی، خستگی و کمردرد است قطعا با تجربه‌ی این بازی نظرتان تغییر خواهد کرد.

Moving Out PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Moving-Out

مطالب مرتبط

شما برای شروع کار می‌توانید شخصیت درون بازی خود را تغییراتی داده و رنگ پوست و کلاه و لباس شخصیت های درون Moving Out را با توجه میزانی که بازی برای شما مشخص کرده عوض کنید و اقدام به شروع بازی کنید. در شروع بازی منویی ظاهر میشود و میزان قرار داد حمل و نقل ، قوانین و پاداش هایی برای شما در نظر گرفته میشود. اینکه چگونه از یک خانه، هتل و یا یک مجموعه صنعتی و همین طور بسیاری از مکان های متنوع دیگر اقدام به جا به جایی وسائل کنید.

گیم پلی پایه بازی Moving Out جابه‌جایی وسایل مختلف را شامل می‌شود. هر مکانی که برای کار به آن جا می‌روید پاداش، رکورد بازی و همچنین دارای محدودیت زمانی طلایی، نقره‌ای و برنزی است تا بتوانید تمام جعبه‌های وسایل مختلف را به شکلی تروتمیز و یا بسیار نامرتب در هر سطح آن مجموعه جمع کنید و آن‌ها را به پشت کامیون حمل بار منتقل کنید. در بازی با انواع اقسام چالش ها روبرو می‌شوید و هر چه قدر بیشتر پیشروی کرده بازی سخت تر شده و چالش های بیشتری روبروی شما قرار میگیرد . به طور مثال جا به جایی پیانو ها و بسیار موارد دیگر در بازی رفته رفته اضافه می‌شوند و این تنوع وسائل و موضوعات پیرامونی که در هر وسیله‌ای پیش روی شما قرار می‌گیرد در نوع خود بسیار جالب و منحصر به فرد طراحی شده است.

منبع توضیحات: گیم‌فا و بازی‌سنتر

info

Moving Out is a ridiculous physics-based moving simulator that brings new meaning to “couch co-op”!

Are you ready for an exciting career in furniture? As a newly certified Furniture Arrangement & Relocation Technician, you’ll take on moving jobs all across the busy town of Packmore. Smooth Moves may not be the biggest moving company, but there’s no task too dangerous or strange for this busy team of go-getters. Grow your business to brave new heights, recruit colourful customizable characters, and save your town from furniture peril!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 (64-bit) or Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel Core2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel UHD 630 or Radeon Vega 8

DirectX: Version 12

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel Pentium G4600 or AMD FX-4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 750 or Radeon R9 270X

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Moving Out-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو