دانلود بازی Dread Nautical برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Dread Nautical برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

141

1399/2/11

04:49


کشتی دریایی تفریحی شما طرفداران زیادی داشته و جایگاهی آرامش‌بخش برای مشتریانش بوده است تا اینکه در یکی از روزها، هیولاهایی ناشناخته به کشتی شما حمله می‌کنند و قرار است همه را نابود کنند. شما باید علیه آن‌ها مبارزه کنید، منابع خود را بدرستی مدیریت کرده و بازماندگان این حمله وحشیانه را متقاعد کنید که به تیم شما ملحق شوند و برای زندگی خود تلاش کنند. بازی Dread Nautical اثری نقش آفرینی با المان‌های روگ‌لایت است که مبارزات آن به صورت تاکتیکال نوبتی شکل می‌گیرند. نیروهای ماوراءالطبیعه به کشتی شما حمله کرده‌اند و هیولاهای شروری را به جان شما انداخته‌اند که سردرگمی شما را تشدید کرده است.

چهار قهرمان در این بازی وجود دارند که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و دست‌به‌کار شوید. کشتی اسرارآمیز شما که Hope نام دارد، ۲۰عرشه‌ی مختلف دارد که همگی باید بررسی شوند و رازهای آن برملا! وقتی که در مبارزات حاضر می‌شوید، باید چند قدم جلوتر را ببینید و برای استفاده‌ی بهینه از هریک از کاراکترهای در دسترس خود برنامه‌ریزی داشته باشید. دقت کنید که هرچه بیشتر در بازی Dread Nautical پیشروی می‌کنید، اسلحه، امکانات درمانی و سایر آیتم‌های شما ضعیف‌تر می‌شوند و منابع محدود شما رو به اتمام خواهند رفت. از استراحت کافی افراد گروه خود مطمئن شوید و آرامش‌خاطر آن‌ها را تضمین کنید؛ چراکه استرس اولین عامل کلیدی در نابودی تیم شماست.

Dread Nautical PC-CODEX

دانلود-بازی-Dread-Nautical

info

Your cruise was so relaxing until the monsters from another dimension showed up to kill everyone. Fight them off, manage your resources effectively, and convince scattered survivors to join your efforts. A captivatingly eerie tactical turn-based RPG.

Supernatural forces have overwhelmed a cruise liner called Hope with mysterious malevolent monstrosities. Fight them off as one of four unlikely heroes. Manage your scarce resources effectively, and convince scattered survivors to fight alongside you. You’ll need them for any hope of escaping this “vacation” alive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win7

Processor: Intel Core i5-2500K or AMD equivalent

Memory: 4GB

Storage: 2.5GB

DirectX: 11

Graphics: Intel HD 4400 or Nvidia and AMD equivalent

سیستم پیشنهادی:

OS: Win10

Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better

Memory: 4GB

Storage: 2.5GB

DirectX: 11

Graphics: GeForce GTX 750 or AMD equivalent

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dread Nautical-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو