اخذ مدرک دانشگاهی فلسفه باستان شکیرا در دوران قرنطینه!

منبع: آرگا

99

1399/2/11

19:41


شکیرا خواننده ی موفق و محبوب کلمبیایی در دوران قرنطینه به ادامه تحصیل پرداخت و با مطالعه بسیار در طی ۴ هفته توانست مدرک دانشگاهی اش را در دوره فلسفه باستان اخذ نمود.

شکیرا خواننده موفق و محبوب کلمبیایی مدرک دانشگاهی اش را اخذ نمود؛ این خواننده ی معروف در دوران قرنطینه در کنار خانه داری به تحصیل پرداخته و دوره فلسفه باستان را گذراند.

شکیرا خواننده کلمبیایی در دوران قرنطینه که از سوی دولت ها برای کنترل ویروس کرونا تصمیم گیری شده و انجام گردید، او بعد از مطالعه ای ۴ هفته ای خبر گذراندن دوره فلسفه باستان از دانشگاه پنسیلوانیا را اعلام نمود.

فعالیت جالب شکیرا در دوران قرنطینه قابل توجه است، او پس از خواباندن کودکانش به مطالعه می پردازد که در نتیجه ی همین مطالعات توانست به اخذ مدرک دانشگاهی دست یابد.

پیکه در اولین روزهای قرنطینه از شکیرا در حالی که در کلاس مجازی آموزش فلسفه در حالی که کاغذ و خودکار به دست داشته، انتشار داد. او در شرح آن نوشت:

«در حال یادگیری فلسفه! کار هوشمندانه ای است. در خانه بمانید.»

شکیرا از جمله هنرپیشگانی می باشد که با ویروس کرونا مقابله نمود و در این راستا تغییر کاربری داده و خط تولید عطر را متوقف کرده و شرکتش را به تولید ژل های ضد عفونی کننده برای بیماری کرونا تبدیل کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو